Σύνδεση

Volkswagen

Το VW Golf οδεύει προς κατάργηση;

Η συνέχεια του Golf με ένα μοντέλο μετά την όγδοη γενιά που υπάρχει σήμερα είναι πλέον αμφίβολη, μετά και από τις δηλώσεις του αφεντικού της εταιρίας.

Ο λόγος είναι ότι η εταιρία βρίσκει ακριβή την εξέλιξη ενός νέου Golf το οποίο εκ των πραγμάτων θα είναι μία υπόθεση που θα κρατήσει λίγο. Με δεδομένο ότι η εταιρία σκοπεύει να παράγει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2030 και μετά, είναι προφανές ότι ένα Golf με ορίζοντα λίγων ετών δεν είναι κάτι που μοιάζει λογικό σαν απόφαση.

Η τρέχουσα όγδοη γενιά παρουσιάστηκε το 2019, και με το facelift που θα έρθει το αργότερο το 2024, θα μείνει στην αγορά έως το 2028. Άρα πλησιάζει πολύ το όριο που ένα Golf με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα έχει νόημα.

Παράλληλα υπάρχουν και άλλα θέματα. Από τη μια οι μειωμένες πωλήσεις των συμβατικών hatchbacks σε όλη την Ευρώπη, με μοντέλα όπως το Megane και το Focus να βρίσκονται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.

Και από την άλλη το γεγονός ότι η υιοθέτηση των κανονισμών Euro 7 θα προσθέσει στις τιμές των συμβατικών αυτοκινήτων ένα επιπλέον κόστος 3 έως 5 χιλιάδων ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές τους θα εξισωθούν με τα ηλεκτρικά, ή θα γίνουν ακόμα πιο ακριβά και από αυτά.

Πάντως η εταιρία δεν έχει πάρει ακόμα τις οριστικές της αποφάσεις. Θα περάσουν τουλάχιστον 12 μήνες μέχρι να γίνει αυτό και να μάθουμε αν το Golf και μαζί του μία ολόκληρη εποχή της αυτοκίνησης περάσει στην ιστορία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Μία πρώτη γεύση από το νέο Mitsubishi L200

Featured

Έτσι θα είναι το ανανεωμένο Renault Arkana

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup