Η Toyota παρουσίασε στο Λος Άντζελες την ανανεωμένη εκδοχή του Prius, ενώ πιστεύοντας πως υπάρχει το ανάλογο κοινό παρουσίασε και μια τετρακίνητη έκδοση. Η οποία θα μπορούσε να κινείται με μεγαλύτερα περιθώρια ασφάλειας σε χώρες με δύσκολες καιρικές συνθήκες το χειμώνα,.
Στην πράξη η τετρακίνηση στο Prius AWD-I, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, περιλαμβάνει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που έως και τα 10 χλμ./ώρα μεταφέρει μόνιμα και αυτόματα τη ροπή για ομαλή εκκίνηση. Για τη συνέχεια και μέχρι τα 70 χλμ./ώρα εμπλέκεται ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και την διαφορά περιστροφής ανάμεσα στους δύο άξονες.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4430″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Η τετρακίνηση αυτή, για την οποία μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες, θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί και στο υβριδικό C-HR μιας και τα δύο βασίζονται στο πλαίσιο TNGA. Ενδιαφέρον είναι πως το τετρακίνητο Prius έχει μπαταρίες νικελίου- υδριδίου μετάλλου -τα προσθιοκίνητα θα εξακολουθούν να έχουν ιόντων λιθίου- καθώς έχουν καλύτερη απόδοση στις χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.
Το Prius AWD-i δύσκολα θα έρθει στην Ευρώπη, ενώ η ανανεωμένη έκδοση του υβριδικού Toyota, που θα διαθέτει και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Touch 2, θα παρουσιαστεί επίσημα τον Ιανουάριο στην έκθεση των Βρυξελών.
Γιάννης Σκουφής