Σύνδεση

Audi

Το e-Tron GT των 590 ίππων είναι η Taycan της Audi

H Audi παρουσίασε στο LA το e-Tron GΤ, το πρωτότυπο του τρίτου της ηλεκτρικού μοντέλο που όμως βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή, του e-Tron GT, το οποίο χρησιμοποιεί στην ουσία την τεχνολογία της Porsche Taycan. Άλλωστε οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά στο συγκεκριμένο τομέα εξελίσσοντας από κοινού το πλαίσιο PPE -Premium Platform Electric.

Από πλευράς εμφάνισης το τετράθυρο κουπέ e-Tron GT παραπέμπει μεν στο Α7 με το οποίο έχει το ίδιο μήκος, 4,96 μέτρα, αλλά είναι πιο χαμηλό (κατά 4 εκατοστά στα 1,38 μέτρα) και πιο φαρδύ (+5 εκατοστά, στα 1,96 μέτρα). Το σημαντικό από τα παραπάνω νούμερα είναι το ύψος, γιατί εξασφαλίζει την επιθυμητή πιο σπορ εικόνα και κυρίως μικρότερη μετωπική επιφάνεια, άρα και μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση και κατά συνέπεια μεγαλύτερη αυτονομία.

Η πιο χαμηλή και πιο αεροδυναμική σιλουέτα έχει εφικτή χάρη στην πιο χαμηλή τοποθέτηση των καθισμάτων που με τη σειρά της επιτεύχθηκε από την κατάλληλη διαμόρφωση των μπαταριών στο δάπεδο. Μπαταριών που έχουν συνολική χωρητικότητα 96 kWh και εκμεταλλεύσιμη 87 kWh, και κατά WLTP εξασφαλίζουν μια αυτονομία έως και 430 χιλιομέτρων. Ταυτόχρονα χάρη στη χρήση της τεχνολογίας φόρτισης των 800 V μπορούν μέσα σε 20 λεπτά να φορτίσουν στο 80% τους, ενώ όπως και στο e-Tron quattro το 30% της αυτονομίας θα προέρχεται θεωρητικά από ανάκτηση ενέργειας.

Οι μπαταρίες τροφοδοτούν δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με συνδυαστική απόδοση 590 ίππων. Οι οποίοι εξασφαλίζουν αφενός την τετρακίνηση -υπάρχει και τετραδιεύθυνση- και αφετέρου πολύ καλές επιδόσεις, με ένα 0-100 σε 3,5 δεύτερα τιμή εξαιρετική αν αναλογιστεί κανείς το μεγάλο βάρος των 2,4 και μια τελική ταχύτητα 240 χλμ./ ώρα. Βέβαια αν εκμεταλλευτεί κανείς αυτές τις επιδόσεις η μέση κατανάλωση ενέργειας των 20 kWh για κάθε 100 χιλιόμετρα πάει περίπατο και η αυτονομία περιορίζεται σημαντικά.

Το εσωτερικό του Audi e-Tron GT είναι άνετο για μέχρι και 5 και τις αποσκευές τους -πέρα από το κλασικό πορτμπαγκάζ των 450 λίτρων υπάρχει και μπροστά ένας χώρος 100 λίτρων- και προσδιορίζεται οπτικά από τις οθόνες του. Αισθητικά προχωρά το στυλ των Audi ένα βήμα παρακάτω, ενώ η γερμανική εταιρεία το χαρακτηρίζει και ως vegan. Αυτό σημαίνει πως για τη διαμόρφωσή του δεν έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά ζωικής προέλευσης.

Τo Audi e-Tron GT θα είναι έτοιμο για κανονική παραγωγή του 2020, ενώ το οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2021. Όσο για την τιμή του θα είναι στη Γερμανία περίπου στις 100.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4429″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured