Σύνδεση

Featured

H Jeep με το Gladiator έχει και πάλι αγροτικό στη γκάμα της μετά από 26 χρόνια

Τα 14 χρόνια που μεσολάβησαν από την παρουσίαση του πρωτότυπου πικάπ της Jeep το 2004 μέχρι την εμφάνιση του μοντέλου παραγωγής του που και αυτό ονομάζεται Gladiator πρέπει να είναι ρεκόρ. Και έτσι η παραδοσιακή αμερικανική μάρκα έχει και πάλι ένα αγροτικό στη γκάμα της μετά από 26 ολόκληρα χρόνια, που σε αντίθεση με τα πάλαι ποτέ πρωτότυπο είναι αποκλειστικά διπλοκάμπινο.

Η βάση του σύγχρονου Gladiator λοιπόν είναι η ολοκαίνουργια γενιά του Wrangler, ενώ μέχρι και την τρίτη κολώνα τα δύο αυτοκίνητα είναι πανομοιότυπα, ενώ από κει και πέρα στο πικάπ υπάρχει η καρότσα, το μήκος της οποίας φτάνει τα 1,50 μέτρα.

Για να επιτευχθεί αυτό το μήκος καρότσας το Gladiator έχει μεγαλώσει κατά 79 ολόκληρα εκατοστά σε σχέση με το τετράθυρο Wrangler, φτάνοντας συνολικά τα 5,54 μέτρα, ενώ η αντίστοιχη αύξηση του μεταξονίου είναι 49 εκατοστά. Φυσικά όλη αυτή γιγάντωση δεν το καθιστά και ιδιαίτερα ευέλικτο -διάμετρος στροφής 13,7 μέτρα- αλλά και ποιο πικάπ είναι;

Στα αξιοσημείωτα του νέου αγροτικού της Jeep είναι οι δύο διαμορφώσεις της οροφής. Η στάνταρ συμβατική και η αυτή με τη μαλακή οροφή που μπορεί να διπλωθεί και να αποθηκευτεί στο εμπρός μέρος της καρότσας. Για τις πιο πλούσιες εκδόσεις υπάρχει διαθέσιμο και hard top στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ η δυνατότητα να κατέβει το παρμπρίζ και να αφαιρεθούν οι ελαφριές αλουμινένιες πόρτες δημιουργούν μια φουλ αίσθηση open air.

Τώρα το πόσο αυτή είναι καλοδεχούμενη πέρα από την άσφαλτο είναι ένα άλλο ερώτημα. Ειδικά από τη στιγμή που το Gladiator, κρίνοντας και από τον εξοπλισμό του -συστήματα τετρακίνησης Command-Trac και Roc-Trac, κοντές σχέσεις, άξονες Dana 44 τρίτης γενιάς, μπλοκέ διαφορικό Trac-Lok και ηλεκτρικό αποσυμπλεκόμενη αντιστρεπτική μπροστά- πρέπει να είναι το κορυφαίο πικάπ σε αυτόν τον τομέα. Ένδειξη των δυνατοτήτων του είναι το ότι μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους μέχρι και 76 εκατοστών.

Στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2019, το νέο Jeep Gladiator, που έχει ωφέλιμο φορτίο 725 κιλών και μπορεί να σύρει τρέιλερ βάρους μέχρι και 3,75 τόνων, θα είναι διαθέσιμο με δύο V6. Ένας diesel 3.000 κυβικών με 260 ίππους και 650 Nm και τον κλασικό V6 βενζίνης της μάρκας, με 285 ίππους και 353 Nm.

Στην Ευρώπη, όπου αναμένεται στα μέσα του 2020, θα πωλείται με έναν τετρακύλινδρο turbo diesel 2.200 κυβικών με 200 ίππους καθώς και από έναν τετρακύλινδρο turbo βενζίνης 2.000 κυβικών, που κινεί τα μοντέλα της Alfa Romeo. Στην πορεία αναμένεται και για το Gladiator μια υβριδική έκδοση, ενώ υπάρχει και η ακόμα πιο ικανή off road Rubicon.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4428″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz