Η Toyota παρουσίασε τα σχέδιά της να φέρει στην αγορά μια ήπια υβριδική έκδοση για το Hilux, σηματοδοτώντας μια σημαντική κίνηση προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της αποδοτικότητας και των δυνατοτήτων στο χώρο των πετρελαιοκίνητων pickups.
Το καινοτόμο ήπιο υβριδικό σύστημα ενσωματώνει μια γεννήτρια-στάρτερ με ιμάντα με τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 48V.
Με βάρος μόλις 7,6 kg, το σύστημα αυτό συμπληρώνει το pickup με επιπλέον 16 ίππους και 65 Nm κατά την επιτάχυνση, συμβάλλοντας σε μια αναμενόμενη αύξηση της απόδοσης κατά 5% σε σύγκριση με τον μη υβριδικό κινητήρα ντίζελ.
Σε συνεργασία με το υβριδικό σύστημα, ο 16βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας Euro 6d αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 rpm και ισχυρή ροπή 500 Nm μεταξύ 1.600-2.800 rpm.
Εξοπλισμένος με σύστημα ψεκασμού καυσίμου common rail, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και υδρόψυκτο ψυγείο, ο πετρελαιοκινητήρας χρησιμοποιεί εξαρτήματα μείωσης των εκπομπών ρύπων, όπως ο καταλύτης οξείδωσης, το φίλτρο σωματιδίων DPF και το σύστημα SCR με έγχυση AdBlue.
Ενισχύοντας τις επιδόσεις εκτός δρόμου, η νέα ρύθμιση ενσωματώνει χαρακτηριστικά όπως η αναγεννητική πέδηση, που ενισχύει την ευστάθεια σε κατηφορικές κλίσεις, και η ηλεκτρική υποβοήθηση για ομαλότερη επιτάχυνση σε απαιτητικά εδάφη.
Παρά την υβριδική τεχνολογία του, η Toyota διευκρινίζει ότι δεν πρόκειται για προάγγελο μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, αν και άλλες εναλλακτικές επιλογές κίνησης (όπως το υδρογόνο) για το Hilux βρίσκονται υπό εξέταση – θέτοντας το ζήτημα μιας πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης.
Το Hilux Hybrid αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2024, ενώ οι λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση θα ανακοινωθούν πιο κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας.