Σύνδεση

Citroen

Τα σχέδια του ομίλου PSA για την Opel

Μετά από το χρονικό διάστημα των 100 ημερών από την επίσημη εξαγορά της Opel η διοίκηση του γαλλικού ομίλου PSA τα πλάνα της για τη γερμανική εταιρεία αλλά και τη βρετανική Vauxhall, με την ονομασία PACE.

Έτσι ο άμεσος στόχος για την Opel είναι η κάλυψη της απώλειας 215 εκ. ευρώ στο δεύτερο τετράμηνο του 2017 και την επιστροφή της γερμανικής μάρκας στην κερδοφορία μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Συγκεκριμένα, το πλάνο προβλέπει:

  • Χαμηλότερο σημείο οικονομικού ισοσκελισμού (breakeven) στις 800.000 μονάδες από το 1,15 εκατομμύρια μονάδες σήμερα
  • Έως το 2024 όλα τα μοντέλα και γκάμα της Opel θα είναι και υβριδικά ή ηλεκτρικά. Το 2020 θα παρουσιαστεί μία plug-in υβριδική εκδοχή του Grandland-X και αργότερα μία ηλεκτρική BEV έκδοση του νέου Corsa.
  • Στόχος μέχρι το 2020 είναι το λειτουργικό κέρδος στο 2%. Το VW Group βρίσκεται αυτό το χρόνο στο 4% και o PSA στο 7,3%. Η πρόβλεψη είναι αυτό το ποσοστό να αυξηθεί στο 6% έως το 2026.
  • Κανένα εργοστάσιο δεν θα κλείσει προς το παρόν και αν υπάρξουν περικοπές θέσεων εργασίας θα είναι της μορφής εθελουσίας εξόδου.
  • Τα νέα Opel θα βασίζονται στα πλαίσια CMP και EMP2 των Peugeot-Citroen. Κάτι που σημαίνει μείωση από 9 σε 4 πλαίσια. Επίσης όλοι οι κινητήρες θα είναι PSA. Όλα τα Opel θα παράγονται στο Rüsselsheim.
  • Μέχρι το 2020 θα παρουσιαστούν συνολικά 9 νέα μοντέλα. Το νέο Combo το 2018 και το νέο Corsa το 2019.
  • Μειώσεις τιμών για τα επιβατικά
  • Καινούργιο μεγάλο SUV με βάση του πλαίσιο EMP2, καθώς και ένα μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας (D)
  • Αύξηση των πωλήσεων των επαγγελματικών οχημάτων κατά 25% από το 2017 έως το 2020
  • Μείωση του κόστους παραγωγής κατά 700 ευρώ ανά αυτοκίνητο
  • Κέρδος εκμετάλλευσης συνεργειών στα πλαίσια του ομίλου PSA στα 1,21 δις ευρώ έως το 2020 και στα 1,6 δις έως το 2026.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup