Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Κάπως έτσι θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό VW, το I.D. Crozz, που αναμένεται το 2020

Στα δύο και κάτι χρόνια που απομένουν μέχρι την προαναγγελθείσα πρεμιέρα του το πρωτότυπο του πρώτου ηλεκτρικού Volkswagen είναι βέβαιο πως θα φιλοξενηθεί πολλές φορές στις στήλες του carzine.gr.

Αρχής γενομένης από την δεύτερη, μετά από αυτή της Σαγκάης, εκδοχή του, την I.D. Crozz II, που παρουσιάζεται στην Φρανκφούρτη και διαθέτει τη χαρακτηριστική μάσκα που θα είναι το σημείο αναγνώρισης όλης της γκάμας των ηλεκτρικών VW που θα προκύψει.

VW-ID-CROZZ-II-38

Η εμφάνισή του λογικά είναι φουτουριστική, ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για πρωτότυπο που πρέπει να εντυπωσιάσει, ενώ στην πορεία θα τροποποιηθεί ώστε να καταλήξει στην τελική της μορφή στο μοντέλο παραγωγής. Έτσι οι ζάντες είναι 21 ιντσών, οι πίσω πόρτες είναι συρόμενες, ενώ το τετραθέσιο εσωτερικό του είναι high tech με φωνητικές εντολές, οθόνη 10,2 ιντσών στην κονσόλα, ψηφιακό εσωτερικό καθρέπτη και ακόμα μια οθόνη 5,8 ιντσών στο ταμπλό.

VW-ID-CROZZ-II-27

Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 306 ίππους. Η θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα με το 80% της μπαταρίας να φορτίζει σε μόλις 30 λεπτά -εννοείται σε μονάδα ταχυφόρτισης. Το I.D. Crozz, που πιάνει τα 180 χλμ./ ώρα έχει τεχνητή τετρακίνηση και είναι ένα πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο. Τα τελευταίο είναι εφικτό με τη βοήθεια τεσσάρων laser στην οροφή που μαζί με άλλους αισθητήρες σκανάρουν τον περιβάλλοντα χώρο για απροβλημάτιστη κίνηση στον «αυτόματο πιλότο».

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup