Σύνδεση

Featured

Το Polestar 4 δεν έχει πίσω παρμπρίζ!

Κάποιες φορές οι σχεδιαστές των αυτοκινήτων αφήνουν τα τετριμμένα και καινοτομούν. Το αν αυτό είναι για καλό ή για κακό αποδεικνύεται στην πορεία, κάτι βέβαια που ισχύει και για το Polestar 4 που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη.

Αν αναρωτιέστε για την καινοτομία του νέου μοντέλου της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο της Geely και έχει στενή σχέση και με τη Volvo είναι το ότι δεν έχει πίσω παρμπρίζ.

Και ο οδηγός βλέπει τι γίνεται στο πίσω μέρος από τον ψηφιακό εσωτερικό καθρέφτη στον οποίο προβάλλονται οι λήψεις μιας κάμερας υψηλής ευκρίνειας που είναι τοποθετημένη στην οροφή.

Πέρα πάντως από την έλλειψη πίσω παρμπρίζ το Polestar 4 έχει μια σύγχρονη και ελκυστική σχεδίαση, ενώ το μεταξόνιό του των 3.000 χιλιοστών εξασφαλίζει την άνεση στο εσωτερικό του. Όπου κυριαρχούν η κεντρική οθόνη αφής των 15,4 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,2 ιντσών, ενώ το παρόν δίνει και ένα HUD με διαγώνιο 14,7 ιντσών.

Το Polestar 4 βασίζεται στο πλαίσιο SEA της Geely, ενώ είναι διαθέσιμο με μια μπαταρία 102,0 kWh. Από κει και πέρα η βασική του έκδοση είναι πισωκίνητη με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 272 ίππων, ενώ η τετρακίνητη με τους δύο κινητήρες αποδίδει συνδυαστικά 544 ίππους.

Που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 3,8 δεύτερα και καθιστούν το Polestar 4 το πιο γρήγορο μοντέλο της κινεζικής μάρκας.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured