Σύνδεση

Featured

Ποιό Peugeot 308 κοστίζει 109.000 ευρώ; (Video)

H PEUGEOT SPORT ανακοίνωσε για το 2018 το νέο PEUGEOT 308TCR. Πρόκειται για μία εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο PEUGEOT 308 GTi και που προορίζεται για την κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Το νέο PEUGEOT 308TCR τοποθετείται πάνω από τα PEUGEOT 208 Racing Cup και PEUGEOT 308 Racing Cup, τα οποία παραμένουν στην ενεργό δράση. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η αεροδυναμική της σπορ έκδοσης του PEUGEOT 308 είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του TCR και των αγώνων της παγκόσμιας διοργάνωσης που διεξάγεται στην Γερμανία (VLN), στην Ισπανία (CER), στο Βέλγιο (BGDC), στην Ιταλία (CITE) και σε άλλα 24H Series πρωταθλήματα.

Οι παραγγελίες για το PEUGEOT 308TCR έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των €109.000 με εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50€ ανά χιλιόμετρο). Το PEUGEOT 308TCR θα βρεθεί σε κοινή θέα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου).

Το PEUGEOT 308TCR βασίζεται στο PEUGEOT 308 Racing Cup, αλλά με μία διαφορετική και πιο απαιτητική φιλοσοφία υψηλών επιδόσεων. Ο 1.6 THP κινητήρας αποτελεί πρότυπο αναλογίας και μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης, το 4-κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 350 hp και 420 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. έχοντας την δυναμική για να καλύψει 5.000 χιλιόμετρα, σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR!

Το PEUGEOT 308TCR εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με έλεγχο από διακόπτες στο τιμόνι και σε σχέση με το αντίστοιχο του PEUGEOT 308 Racing Cup διαθέτει υψηλότερη ανθεκτικότητα. Χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, το PEUGEOT 308TCR έχει ένα ασυναγώνιστο αβαντάζ στις στροφές παρουσιάζοντας πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις (χαμήλωμα αμαξώματος, μετατρόχια, κάμπερ κ.α.) γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε οδηγικό στιλ. Το σύστημα πέδησης του PEUGEOT 308TCR αποτελείται αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης Ø 378×34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης Ø 270×12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες.

Το αμάξωμα του νέου PEUGEOT 308TCR ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, όταν το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για ακόμη μεγαλύτερο downforce όταν το εκρηκτικό σύνολο του PEUGEOT 308TCR συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo έχει ή δεν έχει αγοράσει τελικά τη Bugatti La Voiture Noire;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo είναι ο ιδιοκτήτης της Βugatti La Voiture Noire!

Bugatti

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup