Σύνδεση

Featured

Το Byton Concept ξεκλειδώνει με αναγνώριση προσώπου!

Τo Byton Concept είναι ένα σχετικά μεγάλο crossover που εμφανίζεται για πρώτη φορά στην έκθεση ηλεκτρονικών του Λας Βέγκας. Διόλου τυχαία αφού όπως θα δείτε στο φουτουριστικό εσωτερικό κυριαρχούν οι οθόνες: μία μεγάλη από τρία μέρη που καλύπτει σχεδόν όλο το ταμπλό, μια μικρότερη 8 ιντσών ενσωματωμένη στο τιμόνι για να πληροφορεί τον οδηγό και δύο για τους πίσω επιβάτες.

Το όλο σύστημα πολυμέσων υποστηρίζει μία ευρεία γκάμα από εφαρμογές (apps), δίκτυο 5G για αστρονομικές ταχύτητες έως 10 gb/δλ., προβολή των πίσω επιβατών στην μπροστινή οθόνη (κάτι χρήσιμο για τους γονείς) και διάφορες άλλες τεχνολογίες. Ξεχωριστή είναι αυτή που υποστηρίζει το αυτόματο ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου μέσω καμερών που όχι μόνο αναγνωρίζουν το πρόσωπο κάθε χρήστη/οδηγού αλλά υπολογίζουν ακόμη και τα βιομετρικά του στοιχεία.

Το σύστημα πρόωσης του Byton Concept συνολικού μήκους 4,850 μέτρων περιλαμβάνει δύο εκδόσεις: την βασική πισωκίνητη με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 272 ίππων και μια τετρακίνητη με δύο μοτέρ και συνδυαστική ισχύ στα 476 άλογα. Από πλευράς αυτονομίας η βασική έκδοση θα έχει αυτονομία για 400 χιλιόμετρα σε κανονικές συνθήκες (σύμφωνα με την Byton), ενώ θα υπάρχουν και μεγαλύτερες μπαταρίες για κίνηση πάνω από 500 χλμ. με μία φόρτιση.

Το εν λόγω concept έχει ένα σχετικό ενδιαφέρον αφού πέρα από τα εντυπωσιακά παραπάνω δεδομένα και την Byton κρύβεται ο Carsten Breitfled, o πρώην υπεύθυνος για την γκάμα BMW i. Οπότε γίνεται αντιληπτό πως ίσως το Byton να μην αποτελεί ένα πυροτέχνημα αλλά ένα πραγματικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί στις ΗΠΑ το 2019 και με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Μάλιστα, για το 2020 υπάρχει πρόνοια αναβάθμισης για επίπεδο 4, ενώ στα σχέδια της Byton περιλαμβάνεται αρχές της επόμενης δεκαετίας η παραγωγή ενός σεντάν και ενός κόμπακτ μοντέλου που πιθανότατα θα αντιμετωπίσει το Model 3.

Νίκος Μαρινόπουλος

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3931″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured