Σύνδεση

Featured

TO NEO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΚΕΝ BLOCK EINAI ENA (ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ) ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ FORD ESCORT RS ΜΕ 333 ΑΛΟΓΑ (ΒΙΝΤΕΟ)

Το νέο βίντεο του Ken Block, το Gymkhana 8 είναι προ των πυλών και ο πρωταγωνιστής του από πλευράς αυτοκινήτου θα είναι αυτό το Ford Escort RS, το πρώτο πισωκίνητο μοντέλο που χρησιμοποιείται στη σειρά των βίντεο.

Το Escort RS Mk2 είναι σημαντικό ιστορικά καθώς είναι το τελευταίο δικίνητο αυτοκίνητο που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ενώ μετά από αυτήν του την επιτυχία ξεκίνησε η επέλαση των τετρακίνητων.

FORD-ESCORT-RS-MK2-KEN-BLOCK-93

Φυσικά για να χρησιμοποιηθεί στο Gymkhana 8 έχει αλλάξει ριζικά σε σχέση με την αρχική του μορφή. Είναι πιο φαρδύ –και εδώ έχουν επέμβει οι Ιάπωνες σπεσιαλίστες της Rocket Bunny- με φουσκωμένα μέχρι υπερβολής φτερά, έχει θηριώδη αεροδυναμικά βοηθήματα μπροστά και πίσω, ενώ οι τροχοί του είναι 15 ιντσών με τεράστια ελαστικά.

FORD-ESCORT-RS-MK2-KEN-BLOCK-94

Στο εσωτερικό τίποτα δεν θυμίζει το ένδοξο παρελθόν του αγωνιστικού Escort, καθώς τα πάντα είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις και στο στυλ Gymkhana, με μπάκετ καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, (υδραυλικό) χειρόφρενο και επιλογέα αλά WRC.

FORD-ESCORT-RS-MK2-KEN-BLOCK-95

Ο κινητήρας του μαύρου, ματ Escort είναι ένας τετρακύλινδρος Millington (βρετανική εταιρεία εξειδικευμένη στους αγωνιστικούς κινητήρες) 2.500 κυβικών, που αποδίδει 333 άλογα και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup