To Leaf είναι ένα από τα πολύ σημαντικά σύγχρονα μοντέλα της Nissan, μιας και είναι αυτό που την κατέστησε πρωτοπόρο στην ηλεκτροκίνηση.
Στην 3η του γενιά το Leaf θα ανταγωνιστεί τα πιο εξελιγμένα BEV της κατηγορίας του, με τη βάση του να είναι η πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault- Nissan- Mitsubishi που μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται στο Ariya της ίδιας της ιαπωνικής εταιρείας αλλά και στo Renault Megane E-tech.
Μάλιστα η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα αναβάθμισης σε τεχνολογία 800 V, ενώ ενδεχόμενα να χρησιμοποιηθούν κάποια συστήματα πρόωσης από το Ariya, που είναι διαθέσιμο από 218 έως και 394 ίππους.
Η πιο σημαντική αλλαγή στο νέο Leaf, η οποία θα γίνεται άμεσα αντιληπτή θα είναι αυτή στο αμάξωμά του, μιας και δεν θα είναι πιο hatchback αλλά SUV. Ή Crossover αν προτιμάτε.
Αισθητικά θα ακολουθεί τα πρότυπα του concept Chill-Out που παρουσιάστηκε ως αυτόνομο όχημα το 2021, φυσικά με τις απαιτούμενες αλλαγές και προσαρμογές προκειμένου να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της μαζικής παραγωγής.
Η οποία θα γίνεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland που έχει ανακαινιστεί ριζικά, καθώς η ιαπωνική εταιρεία επένδυσε για το σκοπό αυτό το ποσό των 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
