Σύνδεση

Featured

Το ID.1, το νέο μικρό και φτηνό ηλεκτρικό Volkswagen θα είναι έτσι!

Η Volkswagen έχει προγραμματίσει να έχει στη γκάμα της από τις αρχές του 2027 ένα νέο, μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, το ID.1 που θα κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ.  

Το νέο μίνι EV θα παρουσιαστεί επίσημα σε περίπου ένα μήνας, στις αρχές Μαρτίου και η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser. Από το οποίο μπορούμε να διαπιστώσουμε πως η εταιρεία θα επιστρέψει στο καθιερωμένο σχεεδιαστικό της στυλ εγκαταλείποντας αυτό των έως τώρα μοντέλων ID που δεν έγινε από όλους αποδεκτό.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας Thomas Schaefer το ID.1 θα είναι ένα «προσιτό, ποιοτικό και κερδοφόρο ηλεκτρικό Volkswagen, κατασκευασμένο στην Ευρώπη για την Ευρώπη».

Η εξέλιξη του ID.1 εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική του ομίλου Volkswagen, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας νέας γενιάς μικρών ηλεκτρικών μοντέλων και για τις Skoda και Seat/Cupra. Αν και αρχικά εξετάστηκε η πιθανότητα συνεργασίας με τη Renault, η VW τελικά επέλεξε να προχωρήσει μόνη της, δίνοντας έμφαση στην παραγωγή στην Ευρώπη και τη μείωση του κόστους μέσω τοπικών προμηθευτών. 

Το ID.1 θα ακολουθήσει το ID.2, ένα μικρό ηλεκτρικό SUV που θα παρουσιαστεί το 2026 με τιμή περίπου 25.000 ευρώ. Το ID.2 θα βασίζεται στη νέα Scalable Systems Platform (SSP) και θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, μαζί με τα Skoda Epiq και Cupra Raval.

Για το ID.1 η VW δεν έχει ακόμη αποκαλύψει ούτε σε ποια πλατφόρμα θα βασίζεται ούτε σε ποιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται. 

Η παρουσίαση του ID.1 στο Wolfsburg πάντως θεωρείται μια συμβολική κίνηση στήριξης των Γερμανών εργαζομένων της εταιρείας, ιδιαίτερα μετά τις έντονες διαπραγματεύσεις για περικοπές κόστους.

Το πλάνο εξοικονόμησης 15 δισ. ευρώ που συμφωνήθηκε τον Δεκέμβριο περιλαμβάνει την κατάργηση 35.000 θέσεων εργασίας στη Γερμανία έως το 2030 και τη μείωση της ετήσιας παραγωγής κατά 700.000 μονάδες. 

Ταυτόχρονα η Volkswagen ανακοίνωσε ότι το εργοστάσιο στο Wolfsburg θα αποτελέσει βασικό κέντρο παραγωγής για τη νέα γενιά ηλεκτρικών της μοντέλων, όπως τα e-Golf και T-Cross, με ετήσιο όγκο παραγωγής άνω των 500.000 μονάδων. Στο πλαίσιο της συμφωνίας με τα συνδικάτα, η παραγωγή του συμβατικού Golf με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μεταφερθεί στο Μεξικό.

Τα ανανεωμένα Citroen C4 και C4 X στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζουν

Citroen

Ακόμα περισσότερες κάμερες μέσα στα αυτοκίνητά μας

Hyundai

Alfa Romeo: Η ολοκαίνουργια Junior στο «The Mall Athens»

Alfa Romeo

Έλεος: Η νέα Alfa Romeo Giulia θα γίνει SUV!

Alfa Romeo