Σύνδεση

Honda

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Η έκτη γενιά του Honda CR-V, του παγκόσμιου best seller μοντέλου της εταιρείας, κάνει το ντεμπούτο της και στην ελληνική αγορά προσφέροντας κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, ασφάλειας, συνδεσιμότητας και άνεσης.

Το δημοφιλές D-SUV θα διατίθεται με την επιλογή είτε ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) είτε, για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda, ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV), προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και αποδοτικότητα σε όλη τη γκάμα.

Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας και έναν πιο αποδοτικό κινητήρα, ενώ το νέο e:PHEV, με τη μεγαλύτερη μπαταρία του, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ.

Οι μηχανικοί έχουν βελτιώσει κάθε πτυχή του νέου μοντέλου εστιάζοντας στον προηγμένο χαρακτήρα και τις σπορ αξίες της μάρκας Honda, με στόχο να δημιουργήσουν παράλληλα το απόλυτο all-round SUV. Τα εξελιγμένα βοηθήματα οδήγησης, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και οι συνδεδεμένες τεχνολογίες, καθώς και η χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα, συμβάλλουν στη συνολική αναβάθμιση του οχήματος.

Τα κορυφαία για την κατηγορία επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας έχουν επιτευχθεί χάρη στην πρώτη ευρωπαϊκή εφαρμογή του Honda SENSING 360, του ολοκληρωμένου ‘πανκατεθυντικού’ συστήματος ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού της εταιρείας, το οποίο εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων.

Το νέο CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την παρουσία του στο δρόμο. Η ανανέωση ξεκινά με την πιο επιθετική, χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, όπου κυριαρχούν το μεγάλο άνοιγμα και η στυλιζαρισμένη μάσκα. Εδώ, οι εκδόσεις e:HEV και e:PHEV ξεχωρίζουν με δικά τους αποκλειστικά στιλιστικά στοιχεία.

Στο πίσω μέρος του οχήματος, τα κάθετα τοποθετημένα φώτα φρένων και φλας συνιστούν μια έξυπνη εξέλιξη του άμεσα αναγνωρίσιμου σχεδιασμού των πίσω φωτιστικών σωμάτων του CR-V, με τον εμφατικό φωτισμό LED να δημιουργεί μια σύγχρονη φωτεινή υπογραφή.

Τώρα, με μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένο πλάτος, το CR-V προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη ενός SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά παρέχουν στους πίσω επιβάτες έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία χώρους για τα πόδια, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνεται και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αλλά και η σταθερότητα του οχήματος σε υψηλότερες ταχύτητες.

Υβριδικό σύστημα e:HEV

Το CR-V e:HEV θα διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου, πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της Honda, με τον βενζινοκινητήρα να συνδυάζεται ιδανικά με ένα εξελιγμένο ελαφρύ, αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων.

Στην έκδοση αυτή, ο ηλεκτροκινητήρας πρόωσης και η γεννήτρια εδράζονται σε ξεχωριστό άξονα ώστε να είναι η εφικτή η αύξηση της ροπής κατά 6,5%, τώρα στα 335Nm, χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση και τον χώρο που καταλαμβάνουν. Η μέγιστη ταχύτητα περιστροφής του πρώτου έχει επίσης αυξηθεί κατά 1.500 στροφές ανά λεπτό, φτάνοντας στις 14.500 σ.α.λ., κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την κατά 7% υψηλότερη τελική ταχύτητα.

Περαιτέρω αναθεωρήσεις στο σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνουν την προσθήκη μιας δεύτερης σχέσης όταν ο κινητήρας συνδέεται απευθείας στους τροχούς. Έτσι, στην υπάρχουσα μακριά σχέση μετάδοσης προστίθεται τώρα μια νέα κοντύτερη σχέση – και οι δύο έχουν βελτιστοποιηθεί για το ευρύτερο δυνατό φάσμα σεναρίων οδήγησης, αυξάνοντας τόσο την ελκτική ισχύ στις χαμηλές ταχύτητες στο Engine Drive mode όσο και τη συχνότητα οδήγησης σε αυτό το αποδοτικό άμεσο πρόγραμμα οδήγησης.

Οι αναθεωρήσεις του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης ολοκληρώνονται με την προσθήκη μιας πιο συμπαγούς μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU) και μιας έξυπνης μονάδας ισχύος (IPU). Και οι δύο έχουν μικρότερο μέγεθος και αναθεωρηθεί ώστε να διατηρούν παρόμοια ενεργειακή πυκνότητα και αποδοτικότητα, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό βάρος και τις φυσικές διαστάσεις.

Η αύξηση της ισχύος σε σύγκριση με το προηγούμενο CR-V σημαίνει μια καλύτερη αίσθηση επιτάχυνσης και βελτιωμένη απόκριση, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα για τα μοντέλα 2WD και 9,4 δευτερόλεπτα για τις εκδόσεις AWD. Η τελική ταχύτητα είναι 194 km/h για τις εκδόσεις 2WD και 187 km/h για τα μοντέλα AWD.

Παρά την αυξημένη ισχύ, το σύστημα e:HEV προσφέρει επίσης αυξημένα επίπεδα αποδοτικότητας και μείωση των εκπομπών ρύπων. Οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 είναι 134g/km και η κατανάλωση μόλις 5,9l/100km για τα μοντέλα 2WD – οι αντίστοιχες τιμές για τις εκδόσεις AWD είναι 151g/km και 6,7l/100km.

PlugIn υβριδικό σύστημα e:PHEV

Βασισμένο στο δοκιμασμένο σύστημα e:HEV της Honda, το plug-in e:PHEV διαθέτει μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία 17,7 kWh και έναν ελαφρύ, υψηλής απόδοσης ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Χάρη στην αυξημένη ηλεκτρική υποβοήθηση, οι στροφές του θερμικού κινητήρα μπορούν να διατηρηθούν πολύ χαμηλότερα από ό,τι προηγουμένως, βελτιώνοντας περαιτέρω τα επίπεδα θορύβου, την πολιτισμένη λειτουργία και την αποδοτικότητα καυσίμου σε διάφορες ταχύτητες. Εξασφαλίζει επίσης αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 82 χιλιομέτρων.

Με την αυξημένη ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει το plug-in υβριδικό σύστημα, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 18g/km και η κατανάλωση 0,8l/100km με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία. Όταν η μπαταρία αδειάσει τελείως, οι τιμές αυτές θα επηρεαστούν οριακά, καθώς το όχημα μετατρέπεται σε αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, προσφέροντας επιδόσεις εφάμιλλες της έκδοσης 2WD e:HEV.

Χάρη στην έξυπνη διάταξη των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και την υποδαπέδια τοποθέτηση της μπαταρίας, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 635 λίτρα. Αυτό κατέστη δυνατό με τη βελτιστοποίηση του μεγέθους των εξαρτημάτων ψύξης της μονάδα;, που επέτρεψε τη μείωση των φυσικών διαστάσεών της, ενώ η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο περίβλημα και την δομή της είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους της, παρά την αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας.

Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό και ανοίγει πιέζοντας το καπάκι της. Για το e:PHEV, ο έλεγχος φόρτισης σε συνδυασμό με τη θέρμανση της μπαταρίας επιτρέπει την καλύτερη αντιμετώπιση των ψυχρών συνθηκών και βελτιώνει επίσης σημαντικά την ικανότητα ανάκτησης ενέργειας σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας είναι 25 βαθμοί, το νέο CR-V φορτίζει την μπαταρία του στο 100% σε μόλις 2,5 ώρες, χάρη στην ισχύ εξόδου του φορτιστή που φτάνει τα 6,8 kW.

Honda SENSING 360

Το Honda SENSING 360 διαθέτει μια κάμερα με γωνία θέασης 100° προς τα εμπρός, ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και τέσσερα ραντάρ στις γωνίες προσφέροντας πλήρη εικόνα 360° γύρω από το όχημα. Η αναγνώριση αντικειμένων μέσω της ανανεωμένης εμπρόσθιας κάμερας του CR-V, και η ανίχνευση αντικειμένων μέσω ραντάρ, επιτρέπει στο όχημα να αναγνωρίζει τις γραμμές του δρόμου, τα κράσπεδα, τις μοτοσικλέτες, τους ποδηλάτες και άλλα οχήματα.

Ανεβάζοντας τον πήχυ όσον αφορά την πρακτικότητα του χώρου φόρτωσης και τη λειτουργικότητα του εσωτερικού, το νέο CR-V υποστηρίζει τον ενεργό τρόπο ζωής. Ο πίσω χώρος φόρτωσης είναι, κατά παράδοση, από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, με τα μοντέλα e:HEV να προσφέρουν 587 λίτρα και τις εκδόσεις e:PHEV να παρέχουν επιπλέον 72 λίτρα χάρη στο ρυθμιζόμενο δάπεδο δύο επιπέδων.

Τώρα, μεγαλύτερη σε πλάτος και μήκος κατά 10 και 80 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η σιλουέτα του τελευταίου CR-V έχει ωριμάσει και εξελιχθεί σε αυτή ενός καλοσχεδιασμένου και σπορ SUV. Χάρη σε αυτό το μεγαλύτερο αποτύπωμα, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να τοποθετήσουν τις κολόνες Α πιο πίσω και να επιμηκύνουν το καπό για μια πιο δυναμική εμφάνιση. Σε συνδυασμό με τις τολμηρές οριζόντιες γραμμές και το μεγαλύτερο κατά 40 mm μεταξόνιο, ο γνώριμος σχεδιαστικός χαρακτήρας του CR-V διατηρείται, αλλά με σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία.

Η εισαγωγή ελαφρύτερων και ισχυρότερων υλικών στη νέα σχεδίαση της πλατφόρμας του CR-V έχει βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Την ίδια στιγμή, η μεγαλύτερη αντοχή στη στρέψη προέρχεται από τη χρήση ενισχυτικών στοιχείων στην κολόνα Β και στη βάση της κολόνας C για αύξηση της ακαμψίας γύρω από τα ανοίγματα του αμαξώματος. Οι δομικές κόλλες, όπως χρησιμοποιούνται σε άλλα πρόσφατα μοντέλα της Honda, όπως τα HR-V και Civic, κάνουν το ντεμπούτο τους στο CR-V, βελτιστοποιώντας περαιτέρω τα συνολικά επίπεδα ακαμψίας.

Το CR-V έχει σχεδιαστεί ιδανικά για να ανταπεξέρχεται σε προκλήσεις όπως οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος, οι λακκούβες και τα ανώμαλα εδάφη, χάρη στην πιο επίπεδη απόσβεση της ανάρτησης που αποτρέπει τις περιττές κινήσεις του αμαξώματος όταν οι τροχοί περνούν πάνω από ανωμαλίες ή σαμαράκια. Στην έκδοση e:HEV υιοθετούνται αμορτισέρ διπλού εμβόλου τεχνολογίας ARD, που αυξάνουν ή μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης με βάση τη συχνότητα κραδασμών όπως αυτές καθορίζονται από της οδηγικές συνθήκες.

Το μοντέλο e:PHEV εξοπλίζεται με ένα πλήρως ενεργό σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ (ADS), το οποίο λειτουργεί με βάση μια σειρά δεδομένων που προέρχονται από τους αισθητήρες του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας περιστροφής των τροχών, της πλευρικής και διαμήκους επιτάχυνσης και της περιστροφής του οχήματος γύρω από τον εγκάρσιο άξονα. Το σύστημα προσφέρει υψηλά επίπεδα σταθερότητας και οδηγικής άνεσης στο πρόγραμμα Normal. Στο Sport mode αυξάνεται τόσο η απόσβεση όσο και το εύρος προσαρμογής, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται μια πιο σφιχτή και ελεγχόμενη συμπεριφορά για δυναμική οδήγηση.

Σύστημα All Wheel Drive (AWD)

Για την περαιτέρω αύξηση του αισθήματος ασφάλειας, η έκδοση e:HEV του CR-V διατίθεται επίσης με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο υιοθετεί ένα εντελώς νέο σύστημα ελέγχου για την ενεργή κατανομή της ροπής στον μπροστινό και στον πίσω άξονα. Το προηγούμενο σύστημα AWD του CR-V απομπλεκόταν σε υψηλότερες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο για να μειώσει τις απώλειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης και να βελτιώσει τη συνολική αποδοτικότητα. Στο νέο μοντέλο όμως διατηρεί ενεργά τον έλεγχο του πίσω άξονα για αυξημένη πρόσφυση σε δρόμους με στροφές και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Προγράμματα οδήγησης και ηλεκτρική υποβοήθηση

Το νέο CR-V προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης με τις ονομασίες Normal, Sport και Econ, ενώ το e:PHEV διαθέτει επίσης επιλογές διαχείρισης ενέργειας EV και Advanced Eco-assist. Γι’ αυτό το μοντέλο υπάρχει ένα το νέο πρόγραμμα λειτουργίας Snow που μειώνει την στάνταρ απόκριση του γκαζιού για να ελαχιστοποιήσει το σπινάρισμα των τροχών και να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση σε ολισθηρές συνθήκες.

Για τις εκδόσεις e:HEV Elegance, ένα ισχυρό ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ οι εκδόσεις e:HEV Advance και e:PHEV Advance Tech αποκτούν ένα ολοκληρωμένο σύστημα BOSE Premium Audio υψηλών επιδόσεων με 12 ηχεία σε όλη την καμπίνα.

Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT 10,2 ιντσών πίσω από το τιμόνι παρουσιάζει έγκαιρα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω μιας εξελιγμένης οθόνης, ενώ οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες αποθαρρύνουν τον χειροκίνητο χειρισμό κατά την οδήγηση.

Τη νύχτα, οι θύρες φόρτισης και τα πλήκτρα φωτίζονται για ευκολία χρήσης, με τέσσερις φωτιζόμενες θύρες USB (1 θύρα Type A και 1 θύρα Type C μπροστά και 2 θύρες Type C πίσω) που υποστηρίζουν μεγαλύτερο εύρος συσκευών και αυξημένες ταχύτητες φόρτισης.

Μία ειδική επιφάνεια ασύρματης φόρτισης μπροστά λειτουργεί με ισχύ 15W – τρεις φορές πιο ισχυρή από το απερχόμενο CR-V. Για να εξασφαλιστεί πιο σταθερή φόρτιση, ένας ανεμιστήρας ψύξης έχει επίσης ενσωματωθεί σε αυτή την επιφάνεια, περιορίζοντας την παραγωγή θερμότητας.

Τέλος, έχει επίσης προστεθεί φωτισμός LED υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα, ο οποίος συμπληρώνεται με απαλό ατμοσφαιρικό φωτισμό στην κεντρική κονσόλα, στις πόρτες, στην περιοχή των ποδιών και στις εσοχές των χειρολαβών των θυρών, ενισχύοντας την premium ατμόσφαιρα σε όλη την καμπίνα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured