Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το Ineos Grenadier είναι κλώνος του κλασικού Land Rover Defender 110 με κινητήρες BMW

H Ineos Automotive είναι μια νεόκοπη και άγνωστη εταιρεία η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την βρετανική χημική βιομηχανία Ineos και φυσικά και με τον ιδιοκτήτη της. Το δισεκατομμυριούχο James Ratcliffe.

Ο Ratcliffe πέρα από πάμπλουτος -η προσωπική του περιουσία ανέρχεται σε 9,2 δις δολάρια και είναι ο πιο πλούσιος Βρετανός, το γιοτ του «Hampshire II» κοστίζει πάνω από 120 εκατομμύρια ευρώ, ενώ είναι και ιδιοκτήτης της γαλλικής ποδοσφαιρικής ομάδας OGC Nizza- είναι και φανατικός οπαδός των Land Rover. Και έτσι απογοητεύτηκε από την αναστολή της παραγωγής του κλασικού Defender πριν από τέσσερα χρόνια.

Και όταν η Land Rover αρνήθηκε να του επιτρέψει την συνέχιση της παραγωγής ο Ratcliffe αποφάσισε στην αγαπημένη του pub Grenadier να φτιάξει ένα δικό του σκληροτράχηλο τετρακίνητο. Με καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με το Defender και με ονομασία… Grenadier.

Το Ineos Grenadier, όπως μπορούμε να δούμε και από τα σκίτσα του, είναι ένα κλώνος του Defender και σχεδιασμένο για πραγματικά σκληρή χρήση. Έτσι για παράδειγμα μπορεί κανείς να καθίσει ή και να πατήσει στα φτερά του, ενώ για τη μεταφορά αποσκευών στην οροφή δεν χρειάζεται ειδική σχάρα μιας και η δομή της αυτή καθαυτή είναι ιδιαίτερα ισχυρή.

Σε σχέση με το Land Rover υπάρχουν και κάποιες διαφορές, όπως η Πέμπτη πόρτα που αποτελείται από δύο τμήματα, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ανοίγει κανείς πάντα το βαρύ δεξί από το οποίο κρέμεται η ρεζέρβα για να έχει πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ. Επίσης στα σκίτσα φαίνεται και με ενσωματωμένη σκάλα για πρόσβαση στην οροφή, που όμως δεν είναι βέβαιο πως θα υπάρχει και στο μοντέλο παραγωγής.

Η βάση του Ineos Grenadier θα είναι ένα πλαίσιο τύπου σκάλας που θα κατασκευάζεται από μια ιταλική εταιρεία, οι άκαμπτοι άξονες θα είναι της επίσης ιταλική Carraro που κατασκευάζει άξονες για αγροτικά μηχανήματα, το κιβώτιο θα είναι αυτόματο 8 σχέσεων της ZF, ενώ οι κινητήρες θα είναι εξακύλινδροι βενζίνης και diesel 3.000 κυβικών της BMW. Από την τελευταία θα προέρχονται και πολλά στοιχεία του εσωτερικού διάκοσμου η σχεδίαση του οποίου δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.

Την εξέλιξη του Grenadier, που θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του 2021, την έχει αναλάβει η αυστριακή Magna Steyr, ενώ η τελική του συναρμολόγηση θα γίνεται σε ένα εργοστάσια στο Bridgent της Ουαλίας, όπου θα απασχολούνται περίπου 500 εργαζόμενοι. Άλλοι τόσοι θα εργάζονται σε ένα δεύτερο εργοστάσιο στην Estarreja της Πορτογαλίας όπου θα γίνεται η προ- συναρμολόγηση κάποιων στοιχείων.

[ngg src=”galleries” ids=”5280″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota