Σύνδεση

Audi

Τα πιο σπορ Audi e-tron και e-tron Sportback θα είναι τα S με 503 ίππους

Η από καιρό αναμενόμενη γρήγορη έκδοση του ηλεκτρικού e-tron της Audi κάνει τελικά και την επίσημη εμφάνισή της, και μάλιστα και στις δύο εκδόσεις αμαξωμάτων, το κλασικό SUV και το Sportback.

Η ονομασία των δύο μοντέλων αποκτά και το γράμμα S ώστε ο σπορ χαρακτήρας να είναι σαφής και σημειολογικά, ενώ όπως όλα δείχνουν θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής με τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο στον πίσω άξονα και έναν στον εμπρός.

Το όλο σύστημα αποδίδει 503 ίππους και 973 Nm, αν και οι τιμές αυτές θα είναι διαθέσιμες μόνο όταν χρειάζεται αυτή η απόδοση και μόνο για 8,0 δεύτερα τη φορά. Έτσι πάντως το 0-100 ολοκληρώνεται σε 4,5 δεύτερα και η τελική αγγίζει τα 210 χλμ./ ώρα.

Οι τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται με μία μπαταρία 95 kWh και σύμφωνα με την εταιρία παρέχει αυτονομία 359 και 363 χιλιομέτρων για το απλό e-tron και το e-tron Sportback αντίστοιχα και κατά WLTP.

Προφανώς όλο αυτό το ηλεκτρικό υπόβαθρο έχει και ένα πολύ εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας. Σε κανονικές συνθήκες η κίνηση του αυτοκινήτου εξασφαλίζεται από τα δύο πίσω μοτέρ. Το εμπρός μπαίνει σε λειτουργία μόνο όταν ο οδηγός ζητήσει περισσότερο δύναμη για επιτάχυνση ή αν διαπιστωθεί ότι υπάρχει πρόβλημα με την πρόσφυση των εμπρός τροχών.

Κάθε ένας από δύο πίσω ηλεκτροκινητήρες κινεί έναν τροχό κάτι που σημαίνει ότι παύει πια να υπάρχει η ανάγκη για κάποιου τύπου μηχανικό διαφορικό. Αυτό δίνει και μία πισωκίνητη διάσταση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ιδίως όταν το σύστημα ESC μπει στην θέση «sport» και το πρόγραμμα οδήγησης στο «dynamic».

Και τα δύο κορυφαία e-tron εξοπλίζονται με ειδικά ρυθμισμένη πνευματική ανάρτηση που μπορεί να μεταβάλει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 76 χιλιοστά. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών αν και υπάρχουν διαθέσιμοι ως έξτρα και τροχοί 22 ιντσών. Υπάρχουν επίσης μεγαλύτερα δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, οι οποίες, μετά από παραγγελία μπορούν να βαφούν σε χρώμα πορτοκαλί και με το σήμα e-tron γραμμένο επάνω τους.

Το αμάξωμα σε σχέση με το απλό e-tron είναι κατά 50 χιλιοστά πιο φαρδύ χάρη στα πιο μεγάλα φτερά και τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, ενώ υπάρχει και ένα πιο «φορτωμένο» αεροδυναμικό πακέτο μαζί με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες της Audi. Στο σαλόνι κυριαρχεί η πολυτέλεια και το δέρμα Nappa στα σπορ καθίσματα, ενώ διατίθεται όλο το ηλεκτρονικό πακέτο που υπάρχει και στο απλό e-tron. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured