Σύνδεση

Featured

To XC40 Recharge των 408 ίππων εγκαινιάζει μια νέα γκάμα ηλεκτρικών Volvo (Video)

Η Volvo ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα μείωσης των ρύπων, σύμφωνα με το οποίο έως το 2025 στοχεύει σε μια μείωση κατά 40% του αποτυπώματος CO2 ανά αυτοκίνητο και έως το 2040 η Volvo Cars να είναι μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία. Επιπλέον στόχοι είναι η μείωση και πάλι έως το 2025, κατά 25% των εκπομπών CO2 που σχετίζονται με την αλυσίδα εφοδιασμού της σε παγκόσμιο επίπεδο και το 25% των πλαστικών στα νέα αυτοκίνητά της να προέρχονται από ανακυκλωμένο υλικό.

Από πλευράς πωλήσεων οι Σουηδοί θέλουν έως το 2025 το μίγμα να αποτελείται από 50% ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα και 50% υβριδικά στα οποία θα συμπεριλαμβάνονται και τα ήπια υβριδικά.

Στα πλαίσια αυτής της προοπτικής παρουσίασαν την ηλεκτρική έκδοση του XC40, την Recharge, με τη συγκεκριμένη επωνυμία να χρησιμοποιείται στο μέλλον γενικά για όλα τους τα ηλεκτρικά μοντέλα μηδενικών ρύπων καθώς και για τα PHEV.

Οπτικά το ηλεκτρικό XC40 ξεχωρίζει από τα συμβατικά κυρίως από την κλειστή του μάσκα που ταιριάζει πολύ καλά στο επιτυχημένο αισθητικά μικρό SUV. Σε δεύτερο χρόνο οι πιο προσεκτικοί θα εντοπίσουν τη μειωμένη απόσταση από τα έδαφος -από τα 211 στα 175 χιλιοστά.

Το τελευταίο οφείλεται στην παρουσία της συστοιχίας των μπαταριών ιόντων λιθίου στο δάπεδο του ηλεκτρικού SUV. H ενεργειακή τους χωρητικότητα είναι συνολικά 78 kWh, από τα οποία αυτά που μπορούν να αξιοποιηθούν είναι τα 75 kWh. Έτσι η αυτονομία φτάνει κατά WLTP τα 400 χιλιόμετρα, τιμή ιδιαίτερα αξιόλογη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του XC40 Recharge.

Η φόρτισή της μπαταρίας με τη βοήθεια ταχυφορτιστή 150 kW και έως το 80% της συνολικής της χωρητικότητα διαρκεί μόλις 40 λεπτά της ώρας, ενώ η παρουσία της έχει αυξήσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά περίπου 600 κιλά, φτάνοντας τα 2.150 (από περίπου 1.500 κιλά των συμβατικών εκδόσεων).

Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, με αποτέλεσμα το ηλεκτρικό XC40 να είναι και τετρακίνητο. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 408 ίππους και τα 660 Nm, ενώ παρά το μεγάλο βάρος που προαναφέραμε η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 4,9 δεύτερα είναι ιδιαίτερα γρήγορη. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται, για λόγους μη γρήγορης εκφόρτισης της μπαταρίας, στα 180 χλμ./ ώρα.

Οι αλλαγές στο εσωτερικού του Volvo XC40 Recharge, το σύστημα infotainment του οποίου χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το περιβάλλον Google Android OS, περιορίζονται ουσιαστικά στο ελαφρώς μικρότερο, από τα 460 λίτρα στα 413, του πορτμπαγκάζ. Η μείωση αυτή πάντως αντισταθμίζεται από την παρουσίαση ενός δεύτερου χώρου 31 λίτρων για μικροπράγματα, κάτω από το εμπρός καπό.

Το Volvo XC40 Recharge θα πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές από τις αρχές του 2020 και η τελική τιμής του, η οποία εξαρτάται βέβαια από τις ισχύουσες σε κάθε χώρα επιδοτήσεις, θα κυμαίνεται από 55.000 έως 60.000 ευρώ.   

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup