Σύνδεση

Featured

Αν δεν έχετε SUV και τρακάρετε με SUV είσαστε άτυχοι. Διαβάστε το γιατί

Το αμερικάνικο ινστιτούτο IIHS διεξήγαγε με μια έρευνα η οποία κατέληξε στο συμπέρασμα που τις μεγαλύτερες πιθανότητες να προκαλέσουν θανάτους σε τροχαία είναι τα SUV.   

Η μελέτη αφορούσε συνολικά την περίοδο από το 1980 έως το 2019 και SUV με ηλικία κατασκευής από ένα έως 4 έτη. Στο χρονικό διάστημα 1989 με 1992 η πιθανότατα θανάτου σε τροχαίο από ένα SUV ήταν στο 132%, ενώ την περίοδο 2009-2012 μειώθηκε στο 59%. Τα καλά νέα είναι πως από το 2013 έως το 2016 η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά, στο 28%, δείχνοντας την εξέλιξη στην τεχνολογία των SUV.

Τα οποία, ωστόσο, παραμένουν τα πιο επικίνδυνα επιβατικά για τους άλλους οδηγούς αυτοκινήτων σε περίπτωση τροχαίου, αφενός γιατί έχουν μεγαλύτερη ορμή λόγω μεγαλύτερης μάζας και βάρους και αφετέρου γιατί έχουν υψηλότερες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης σε σχέση με ένα συμβατικό επιβατικό, εξαιτίας της αυξημένης απόστασης από το έδαφος.

Όσο για τα pickup, το ποσοστό επικινδυνότητας βρίσκεται για την περίοδο 2013- 2016 στο 159%, μη έχοντας σημειώσει καμία βελτίωση σε σχέση με το 158% την περίοδο 1989- 1992.

Πάντως υπάρχουν και καλά νέα,  μιας και τα SUV, crossover και pickups προτιμώνται από το 70% και πλέον των οδηγών στις ΗΠΑ. Έτσι, η πιθανότητα να συγκρουστούν μεταξύ τους είναι πλέον σαφώς μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν, όταν κυριαρχούσαν τα σεντάν. Φυσικά έχει βελτιωθεί σημαντικά τόσο η παθητική όσο και η ενεργητική ασφάλεια.

Η συγκεκριμένη έρευνα μπορεί να αφορά στις ΗΠΑ όπως οδηγεί και σε λογικά συμπεράσματα για την Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις των SUV κάθε είδους έχουν πλέον ξεπεράσει το ¼ του συνόλου.  

2Σχόλια

2 Comments

  1. Avatar

    Hellenic Vanagon

    17/10/2019 στις 11:30 πμ

    Στον τομέα της χαμηλής επικυνδυνότητας ως προς τους επιβάτες των οχημάτων που μοιράζονται ένα δρόμο, το t3(t25) της VW πρωτοπορεί, όπως και σε τόσους άλλους τομείς, από το 1979, (χρονιά παρουσίασης του μοντέλου), προσφέροντας την χαμηλότερη, δυνατή, επικυνδυνότητα, όπως μπορούμε να δούμε εδώ:

    https://4.bp.blogspot.com/-xB1jt1hR2oA/WE9Hk_xu-5I/AAAAAAAAAsg/3m7YcL6Zt7IIWeiIcltN25ELTQr3vUPoQCLcB/s640/aggressivity.bmp

    Και εδώ περισσότερα στοιχεία παθητικής ασφάλειας για ένα αυτοκίνητο που από το 2200 μ.Χ. εμφανίστηκε….ξαφνικά στο 1979:

    http://www.vwsyncro.eu/p/blog-page_18.html

    The Syncro Heresy

    • Γιάννης Σκουφής

      Γιάννης Σκουφής

      17/10/2019 στις 11:40 πμ

      Πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup