Σύνδεση

Featured

Το Honda ZR-V ενσαρκώνει τη νέα γενιά των σπορ SUV

Με το ολοκαίνουργιο ZR-V η Honda παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα μοντέλο που τοποθετείται μεταξύ των γνωστών και επιτυχημένων HR-V και ZR-V.

Ταυτόχρονα όμως παρουσιάζει έναν νέο τύπο SUV, που διακρίνεται για τη δυναμική εμφάνισή του.

Το ZR-V χαρακτηρίζεται από τις απλές καθαρές γραμμές του αμαξώματός του, που δημιουργούν ένα σύνολο που ξεχωρίζει  με τη μοντέρνα αισθητική του και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Σε αυτό συμβάλλουν βέβαια και στοιχεία όπως η εμφατική του μάσκα, η οποία συνδυάζεται με λεπτούς, ιδιαίτερα χαρακτηριστικούς προβολείς που προσδιορίζουν την έντονη οπτικά ταυτότητά του.

Την εικόνα ολοκληρώνουν οι στάνταρ ζάντες των 18 ιντσών, ενώ όσοι επιθυμούν μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση υπάρχει η έκδοση Sport που ξεχωρίζει με την ακόμα πιο εντυπωσιακή μάσκας της αλλά και τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες της.

Η ιδιαίτερα σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση επαναλαμβάνεται και στο εσωτερικό του ZR-V, όπου το χαμηλό ταμπλό σε συνδυασμό με την ψηλή κονσόλα έλκουν τα βλέμματα. Ταυτόχρονα η οθόνη αφής των 9,0 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων η διαγώνιος του οποίου φτάνει μέχρι και τις 10,2 ίντσες στην έκδοση Advance, κάνουν κάτι παραπάνω από σαφές πως στο ZR-V έχει χρησιμοποιηθεί ό,τι πιο εξελιγμένο είναι διαθέσιμο τεχνολογικά.

Αυτό ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το Head Up Display (HUD) που είναι στάνταρ στην έκδοση Advance, τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone, τις τέσσερις συνολικά θύρες USB (μια USB-A και τρεις USB-C), καθώς και από το Honda Sensing.

Tην ομπρέλα των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης που είναι στάνταρ στο νέο Honda ZR-V και εξασφαλίζουν ένα κορυφαίο επίπεδο προστασίας για όλους όσους επιβαίνουν στο σπορτίφ SUV. Ταυτόχρονα διευκολύνουν αφάνταστα το έργο του οδηγού, είτε κινείται μέσα στην πόλη είτε έξω από αυτήν, στις εθνικές οδούς ή στο δευτερεύον οδικό δίκτυο.

Σε αυτούς τους δρόμους με τις αλλεπάλληλες στροφές το ZR-V θα δείξει και στην πράξη το δυναμικό του χαρακτήρα, προσφέροντας απλόχερα fun to drive χάρη στο πολύ καλό του στήσιμο και τα ιδιαίτερα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσής του.

Ο οδηγός του απολαμβάνει κάθε χιλιόμετρο πίσω από το τιμόνι του ZR-V, ενώ την ίδια στιγμή γνωρίζει πως χάρη στο e:HEV, το υβριδικό σύστημα πρόωσης, αυτό γίνεται με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος αλλά και του οικονομικού του προϋπολογισμού.

Και αυτό γιατί η μέση κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαμηλή, μόλις 5,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ εξίσου χαμηλή είναι και η εκπομπή ρύπων με ενδεικτικά τα 130 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.

Οι τιμές αυτές επιτυγχάνονται χάρη στο ιδιαίτερα εξελιγμένο και σοφιστικέ σύστημα πρόωσης του ZR-V που προαναφέραμε και το οποίο αποτελεί μια ακόμα απόδειξη του ταλέντου αλλά και της πρωτοποριακής σκέψης που χαρακτηρίζει τους μηχανικούς της Honda. Oι οποίοι φυσικά αξιοποιούν την εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχουν συλλέξει από τη μακροχρόνια εμπλοκή της μάρκας στην F1.

Έτσι λοιπόν κάτω από το καπό υπάρχουν ένας σύγχρονος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης ο οποίος λειτουργεί με τον κύκλο του Akinson, δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία.

Συνολικά υπάρχουν τρεις τρόποι λειτουργίας του συστήματος πρόωσης: ηλεκτρικά (EV), υβριδικά (Hybrid Drive) και με τον κινητήρα βενζίνης σε λειτουργία (Engine Drive) και να κινεί ο ίδιος τους εμπρός τροχούς. To τελευταίο συμβαίνει μόνο υπό συνθήκες υψηλού φορτίου, ενώ στις πιο πολλές περιπτώσεις την κίνηση του ZR-V αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας των 135 kW (184 ίπποι) και των 315 Nm.

Αυτή είναι και η μέγιστη απόδοση του συστήματος πρόωσης που εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,8 δεύτερα) και τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων που προαναφέραμε.

Ενδεικτικός για το εξελιγμένο σύστημα πρόωσης και την αποτελεσματικότητά του στη διαχείριση της ενέργειας αλλά και της ανάκτησης που επιτυγχάνεται κατά το φρενάρισμα, είναι ο θερμοδυναμικός βαθμός απόδοσης που φθάνει την εξαιρετική τιμή του 41%.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων συνολικά προγραμμάτων οδήγησης (Normal, Sport, Eco και Snow) ανάλογα με τη διάθεσή του και τις συνθήκες που έχει να αντιμετωπίσει.

Πέρα από την high tech και σπορτίφ πλευρά του το νέο Honda ZR-V καλύπτει με απόλυτη επιτυχία και τον ρόλο του οικογενειακού αυτοκινήτου, χάρη στον πλήρη εξοπλισμό, τους μεγάλους χώρους (πορτμπαγκάζ από 370 έως και 1.291 λίτρα) και το χαμηλό λειτουργικό του κόστος.

Συνολικά αποτελεί μια πολύ καλή, ιδιαίτερη και ποιοτική και σοφιστικέ πρόταση στην κατηγορία των C-SUV που είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις σύγχρονες συνθήκες και ξεχωρίζει σε όλους τους τομείς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured