Σύνδεση

Featured

Το Honda e αποδίδει 150 ίππους και έχει 200 χιλιόμετρα αυτονομία

Μετά από πολλές παρουσιάσεις σε εκθέσεις και αρκετή συζήτηση στο διαδίκτυο, η Honda αποκαλύπτει σιγά-σιγά όλες τις λεπτομέρειες του πολύ ενδιαφέροντος μικρού ηλεκτρικού της μοντέλου.

Ήδη γνωρίζουμε ότι θα βασίζεται σε μία πισωκίνητη πλατφόρμα και ότι η αυτονομία του θα είναι πάνω από 200 χιλιόμετρα. Τώρα η Honda αποκαλύπτει ότι θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων και ροπής των 300 Nm.

Πρόκειται για ένα μικρό σε μέγεθος αυτοκίνητο, με μήκος στα 3,895 μέτρα, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι και σχετικά ελαφρύ, χωρίς όμως η Honda να ανακοινώνει και πάλι επιδόσεις. Πάντως θα υπάρχει ένα “Sport Mode” το οποίο θα προσφέρει πιο γρήγορες επιταχύνσεις αλλά θα αδειάζει και πιο γρήγορα την μπαταρία.

Η Honda ανακοινώνει ότι το κέντρο βάρος του μικρού ηλεκτρικού της μοντέλου είναι μόλις 500 χιλιοστά πάνω από το έδαφος χάρη στην χαμηλή τοποθέτηση των μπαταριών. Ενώ η κατανομή εμπρός-πίσω είναι στο ιδανικό 50:50 εξασφαλίζοντας εξαιρετική ισορροπία και οδική συμπεριφορά.

Το χαμηλό κέντρο βάρος δεν απαιτεί την χρήση σκληρής ανάρτησης σύμφωνα με την Honda ώστε το αυτοκίνητο να έχει καλή οδική συμπεριφορά και άνετη ανάρτηση μαζί. Όσο αφορά την πίσω ανάρτηση, πέρα από την πιο διασκεδαστική οδική συμπεριφορά έχει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως για παράδειγμα ότι επιτρέπει στους εμπρός τροχούς να στρίβουν πολύ, παρέχοντάς του την δυνατότητα να έχει κύκλο στροφής με ακτίνα στα 4,3 μέτρα.

Η μπαταρία, τέλος είναι μία υδρόψυκτη μονάδα των 35,5 kWh που σύμφωνα με την Honda είναι μία από τις πιο συμπαγείς της αγοράς. Η αυτονομία όπως είπαμε φθάνει στα 200 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτιση του 80% μπορεί να γίνει μέσα σε 30 λεπτά. Η έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί στην έκθεση Φρανκφούρτης και η εμφάνισή του στην αγορά θα γίνει με τη νέα χρονιά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup