Σύνδεση

Cupra

To Cupra Born VZ είναι ένα «καυτό» ηλεκτρικό hatch-back

Η Cupra ανακοίνωσε την κυκλοφορία του ισχυρότερου ηλεκτρικού μοντέλου της, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης από το καλοκαίρι και μετά.

Το πίσωκίνητο ηλεκτρικό hot-hatch διαθέτει μια σημαντική αύξηση ισχύος, εφοδιασμένο με έναν αναβαθμισμένο κινητήρα που αποδίδει 326 ίππους και ροπή 545 Nm.

Αυτό αντιστοιχεί σε ένα σημαντικό άλμα κατά 95 ίππους και 235 Nm σε σύγκριση με την προηγούμενη πιο γρήγορη έκδοση του Born.

Η αύξηση της ισχύος οδηγεί σε επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερα από την προηγούμενη πιο ισχυρή έκδοση.

Η τελική ταχύτητα έχει επίσης αυξηθεί στα 200 χλμ/ώρα, μια αύξηση κατά 40 χλμ/ώρα.

Πέρα από τις βελτιωμένες επιδόσεις, το Born VZ ξεχωρίζει με μικρές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις και νέες ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά επιδόσεων.

Επιπλέον, η Cupra έχει βελτιώσει το τιμόνι για πιο άμεση απόκριση, καθώς και την ανάρτηση, προσφέροντας βελτιωμένο κράτημα. Το σύστημα πέδησης έχει επίσης βελτιωθεί για ακόμα πιο άμεση αίσθηση.

Σχετικά με την αυτονομία, η Cupra έχει αυξήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας κατά 2 kWh, φτάνοντας τα 79 kWh συνολικά, προσφέροντας έτσι εκτιμώμενη αυτονομία 570 χιλιομέτρων.

Η έκδοση VZ διαθέτει επίσης paddles πίσω από το τιμόνι, επιτρέποντας στους οδηγούς να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας.

Σχεδιαστικά, το Born VZ προσφέρεται στα εντυπωσιακά χρώματα Dark Forest ή Midnight Black, με το χαρακτηριστικό λογότυπο “VZ” με σκούρο φινίρισμα χρωμίου στην πίσω πόρτα.

Στο εσωτερικό, το Born VZ προσφέρει ένα αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με μεγαλύτερη οθόνη 12,9 ιντσών και φωτιζόμενο slider για τον έλεγχο του κλιματισμού και της έντασης του ήχου.

Οι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα premium ηχοσύστημα Sennheiser με 10 ηχεία και 425 watt με επιπλέον κόστος.

Το Cupra Born VZ θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του έτους και αναμένεται να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του Volkswagen ID.3 GTX, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο το 2024.

Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να ανταγωνιστούν σε μια δύσκολη κατηγορία που περιλαμβάνει διεκδικητές όπως το MG4 XPower και το επερχόμενο μικρότερο Alpine A290, ανοίγοντας τον δρόμο για μια νέα εποχή στα ηλεκτρικά hot-hatches.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured