Σύνδεση

F1

Τι φταίει για τη φετινή εικόνα της Ferrari στη Φόρμουλα 1;

Την Κυριακή στις 16:10 θα πέσει η καρό σημεία στο Ισπανικό Γκραν Πρι στη Βαρκελώνη, αλλά μέχρι τότε έχει ενδιαφέρον να δούμε τι έχει γίνει μέχρι στιγμής αλλά και τι θα γίνει στη συνέχεια.

Μετά την καραντίνα του λόγω κορονοϊού ο Perez επιστρέφει στην αγωνιστική δράση, ενώ η Racing Point κρίθηκε ένοχη από τη FIA για τους κρυφούς αεραγωγούς των φρένων στο προηγούμενο Γκραν Πρι. Έτσι της αφαιρέθηκαν 15 βαθμοί και της επιβλήθηκε πρόστιμο 400.000 ευρώ. 

Παράλληλα ο διευθυντής της Red Bull, o Christian Horner, άφησε πολλές υπονοούμενα για πιθανή ενοχή και της Mercedes, καθώς η RP20 θεωρείται κλώνος των περσινών Ασημένιων Βέλων. Ταυτόχρονα τόνισε τη διαύγεια που χαρακτηρίζει τη Red Bull, καθώς είναι σε ποσοστό 100% ιδιοκτήτρια δύο ομάδων της Φόρμουλα 1.   

Από το Γκραν Πρι του Βελγίου, είναι το μεθεπόμενο, η FIA απαγορεύει τις ειδικές ρυθμίσεις στον κινητήρα. Αυτό θεωρητικά δεν ευνοεί τη Mercedes αλλά και τις Racing Point και Williams που χρησιμοποιούν τους κινητήρες της πρώτης, αλλά πολλές φορές η θεωρεία διαφέρει από την πράξη. 

Για το 2021 ανακοινώθηκαν νέες ρυθμίσεις στην αεροδυναμική ώστε να παράγεται μικρότερες κάθετες δυνάμεις και να καταπονούνται λιγότερα τα ελαστικά. Έτσι η Pirelli δεν θα χρειαστεί να εξελίξει νέα ελαστικά.

Πάντως τα «παράθυρα» που βρίσκουν οι ομάδες είναι πάρα πολλά. Ειδικά στο πολύπλοκο υβριδικό σύστημα πρόωσης που αποτελείται από υπερ- τροφοδοτούμενο κινητήρας εσωτερικής καύσης, μονάδες MGU-H και MGU-K, μπαταρία και σύστημα ελέγχου.

Οι φήμες που πάντα υπάρχουν αναφέρουν πως κάπως έτσι κινήθηκε πέρυσι η Ferrari, επωφελούμενη από τη μεγαλύτερη ισχύ των μονοθεσίων της. Οι άλλοι, η Mercedes και η Red Bull δηλαδή, δεν κάθισαν με σταυρωμένα χέρια. Ενημέρωσαν τη FIA για τα «κενά» στους κανονισμούς και έτσι έγιναν συστάσεις προκειμένου η Scuderia να σταματήσει τα τρικ με την μεγαλύτερη ποσότητα ψεκασμού καυσίμου και τα επιπλέον kW που έφταναν μέχρι και το 50.

Αυτό έγινε κατά τη διάρκεια του χειμώνα με αποτέλεσμα η Ferrari να μην έχει χρονικά τη δυνατότητα να εξελίξει από την αρχή το σύστημα πρόωσης της. Οπότε κάθε άλλο παρά τυχαίο ο Binotto έλεγε η ομάδα τους θα είναι 3η ή 4η

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured