Σύνδεση

Chevrolet

ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΤΩΝ V8: ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΗ CAMARO ΜΕ TURBO

Το όνομα Camaro, ένα από τα πρώτα στην μαρκίζα της αμερικάνικης αυτοκινητικής πιάτσας επί δεκαετίες, ήταν και παραμένει το συνώνυμο των μεγάλων κινητήρων και της οδικής συμπεριφοράς που ελάχιστα πλησίαζε τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές σπορ κατασκευές. Μιλάμε για κινητήρες μεγάλου κυβισμού, συνήθως V8 (άντε σε περιόδους κρίσης και ένας πιο φθηνός V6), μεγάλο βάρος στο αμάξωμα, και μια full metal jacket κατασκευή για ατέλειωτα donuts στις ευθείες και… ψυχολογικά τραύματα στις στροφές.

camaro-turbo-3

Η Chevrolet φαίνεται αποφασισμένη να τα αφήσει όλα αυτά στο παρελθόν. Και η καλή βάση για να αλλάξει προσανατολισμό το μοντέλο υπάρχει, καθώς η υπάρχουσα, έκτη γενιά του, είναι κατά γενική ομολογία και η πιο προσεγμένη σε ότι αφορά την οδική του συμπεριφορά. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό για την εταιρία και τους μηχανικούς της, και στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες θα παρουσιάσουν ένα concept για το πως ονειρεύονται -και πιθανόν να πραγματοποιήσουν- την κορυφαία σε κράτημα Camaro.

Το αυτοκίνητο με το όνομα Camaro Turbo AutoX έχει πολλές και σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τις κανονικές εκδόσεις. Με πρώτη και πιο χαρακτηριστική, την σχεδόν ιερόσυλη για τα δεδομένα της γκάμας απόφαση να υιοθετήσουν έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο τούρμπο κινητήρα. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι για να υπάρχει καλύτερη κατανομή βάρους, κάτι που θα οδηγήσει και σε σαφώς καλύτερο “ζύγισμα” του αυτοκινήτου στις στροφές.

camaro-turbo-8

Από εκεί και πέρα, οι μηχανικοί πίσω από το συγκεκριμένο πρότζεκτ έχουν βάλει χέρι και στις αναρτήσεις, με πιο σφιχτά ελατήρια, νέα αμορτισέρ και χαμηλωμένο αμάξωμα. Υπάρχει επίσης ένα “plus performance” κιτ όπως το ονομάζουν, το οποίο έχει ενισχυμένες μπάρες και συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση, καθώς και μία μπάρα θόλων κάτω από το εμπρός καπό. Παράλληλα το εφοδιάζουν με ζάντες 20 ιντσών και  ελαστικά 285/35R20 της Goodyear, ενώ αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα με νέες εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα και τα παρελκόμενά του, υπάρχει μια νέα κλιμάκωση στο χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμης από το τούρμπο, νέα εξάτμιση με “προσεγμένο” ήχο, ενώ το όλο πακέτο συμπληρώνουν τα απαραίτητα αεροδυναμικά βοηθήματα που βλέπουμε και στις εικόνες. Μια λεπτομέρεια που αξίζει να επισημανθεί είναι η ενσωμάτωση στην μάσκα μιας θέσης για κάμερα τύπου Go-Pro έτσι ώστε να μπορεί ο οδηγός να καταγράφει τις επιδόσεις του στην πίστα και να τις δείχνει στους φίλους του μετά όταν θα προσπαθούν να καταλάβουν την απόφασή του να πάρει μία Camaro με μόλις 4 κυλίνδρους.

The new Camaro Turbo AutoX concept combines the LTG 2.0L turboch

Σύμφωνα με την εταιρία πρόκειται για ένα πρωτότυπο για την έκθεση του Λος Άντζελες και τίποτα παραπάνω. Όμως οι φήμες οργιάζουν ότι πρόκειται να δει σύντομα το φως της παραγωγής. Τώρα το αν θα καταφέρει να μπει στο βιβλίο της ιστορίας της Camaro μία τετρακύλινδρη έκδοση -έστω και αν στρίβει καλύτερα απ’ όλες μέχρι τώρα- μένει να αποδειχθεί.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda