Σύνδεση

Featured

Τα συστήματα infotainment των αυτοκινήτων είναι πιο επικίνδυνα από το αλκοόλ

Το θέμα δεν είναι βέβαια η εξάρτηση, αλλά ο κίνδυνος που προκύπτει στο δρόμο από την απόσπαση προσοχής του οδηγού με την ενασχόλησή του με τις δυνατότητες που του παρέχουν αφενός το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου του και αφετέρου τα Anroid Auto και Apple CarPlay που ενδεχόμενα χρησιμοποιεί.

Κι αυτό γιατί οι οθόνες χειρισμού των τελευταίων αυξάνου κατά πολύ το χρόνο αντίδρασης του οδηγού, σύμφωνα με την IAM RoadSmart. Μια βρετανική οργάνωση οδικής ασφάλειας που ιδρύθηκε το 1956.

Με βάση λοιπόν την έρευνα της IAM ο οδηγός και προκειμένου να χρησιμοποιήσει τα παραπάνω συστήματα παίρνει κατά μέσο όρο τα μάτια του από το δρόμο για 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα. Χρονικό διάστημα κατά το οποίο το αυτοκίνητο αν κινείται με ταχύτητα 112 χλμ./ ώρα έχει καλύψει απόσταση 500 μέτρων.

Άλλη διαπίστωση της έρευνας είναι ότι οι αντιδράσεις οδηγών που βρίσκονται στο όριο από πλευράς νομιμότητας σε ότι αφορά την κατανάλωση οδηγών εμφανίζονται μειωμένες κατά 12%, κάτι που επηρεάζει τόσο τις αποστάσεις ακινητοποίησης όσο και τη σωστή κίνηση στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Στους χρήστες κάνναβης το αντίστοιχο ποσοστό είναι 21%, όταν γράφει κανείς μηνύματα στο κινητό είναι 35%,. Στη χρήση του κινητού χωρίς handsfree ανεβαίνει στο 46%, ενώ με τη χρήση των Android Auto και Apple CarPlay εκτοξεύεται στα 53 και 57% αντίστοιχα. Αυξημένο, 30 και 36% αντίστοιχα για τα δύο συστήματα, είναι και το ποσοστό μείωσης των αντιδράσεων με τη χρήση φωνητικού ελέγχου.

Ένα άλλο σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι ίδιοι οι οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται το χρόνο που αφιερώνουν στην ενασχόλησή τους με τα δύο αυτά συστήματα. Έτσι ενώ ο μέσος όρος είναι, όπως προαναφέραμε, τα 16 δευτερόλεπτα η δική τους εντύπωση είναι πως δεν ξεπερνούν τα 5 δεύτερα. 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Το καινούργιο VW Golf των 1.500 κυβικών και των 150 ίππων καλύπτει σχεδόν όλες τις απαιτήσεις

Featured

Πόσο πιστεύετε ότι κοστίζει το Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup