Σύνδεση

Dacia

Τα Renault & Dacia με LPG είναι αντίδοτο στα ακριβά καύσιμα

Μετά τις πρόσφατες αυξήσεις τιμών στα καύσιμα στην ελληνική αγορά, η χρήση του υγραερίου (LPG) ως κινητήριο καύσιμο μοιάζει μονόδρομος για τις καθημερινές μετακινήσεις του σύγχρονου Έλληνα οδηγού, εξασφαλίζοντας το χαμηλότερο κόστος χρήσης της αγοράς, αλλά και ασυναγώνιστη αυτονομία. Και αυτό αφού η τιμή του είναι μέχρι και 60% χαμηλότερη της βενζίνης, αλλά και μέχρι 50% χαμηλότερη του πετρελαίου κίνησης.  

Το Renault Group, έχει αναδειχθεί σε πρωτοπόρο και ηγέτη σε πολλούς τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς η καινοτομία είναι εγγενές κομμάτι της ιδιοσυγκρασίας του. Όσον αφορά στους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης-  υγραερίου) έχει εμπειρία άνω των 11 χρόνων. Για το Renault Group το υγραέριο (LPG) είναι μία ουσιαστική εναλλακτική κίνησης, ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα του με αξιοποίηση τεχνολογιών που έχουν ως στόχο την επίτευξη των, όλο και πιο σκληρών, στόχων που τίθενται σε επίπεδο περιορισμού των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα.

Σήμερα, το Renault Group και στην Ελλάδα πρωταγωνιστεί στους κινητήρες διπλού καυσίμου, καθώς διαθέτει στην αγορά κατ΄αποκλειστικότητα, μια πλήρη γκάμα μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης- υγραερίου) που όλα τους προσφέρουν ασύγκριτη οικονομία στο γέμισμα και ασυναγώνιστη αυτονομία.

Όλα τα μοντέλα του Renault Group που εφοδιάζονται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, από το best seller Renault Clio και το απόλυτο crossover Renault Captur, μέχρι το δημοφιλές SUV Dacia Duster και τα Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway, εξοπλίζονται με τον σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100 ίππων, ο οποίος έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να συνεργάζεται ομαλά και αξιόπιστα με το LPG. Η εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης γίνεται στη γραμμή παραγωγής του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας, αξιοπιστίας και μακροζωίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής Renault & Dacia. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Το υγραέριο (LPG) είναι ένα μείγμα προπανίου και βουτανίου, ενώ η καύση του παράγει λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, λιγότερους υδρογονάνθρακες και λιγότερα οξείδια του αζώτου από τη βενζίνη. Εξ ου και εκπέμπει κατά 10% λιγότερους ρύπους από ό,τι ένας ανάλογος κινητήρας βενζίνης, αναδεικνύοντας έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα.

Επίσης είναι και πιο οικονομικό στη χρήση, καθώς το κόστος του καυσίμου στην Ελλάδα είναι 60% (ή και περισσότερο) χαμηλότερο της βενζίνης και σχεδόν στο μισό του κόστους του diesel κίνησης. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός κάνει οικονομία σε κάθε γέμισμα, ενώ το συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι χαμηλότερο σε σχέση τόσο με έναν κινητήρα βενζίνης, όσο και με έναν diesel. Αν συνυπολογίσει κανείς το πολύ πυκνό δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού που διαθέτουν LPG στη χώρα μας, τότε τα πλεονεκτήματα της επιλογής αυτοκινήτου που καίει LPG είναι περισσότερο από προφανή.

Το Renault Group διαθέτει και στην ελληνική αγορά τα πιο σημαντικά του μοντέλα σε έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου.

Στο Renault Clio  η έκδοση 1.0 TCe 100 LPG με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελεί, αυτή τη στιγμή, την καλύτερη και πιο συμφέρουσα επιλογή στη γκάμα του. Με ισχύ 100 ίππων και μέγιστη ροπή της τάξεως των 170 Nm, από τις 2.000 σ.α.λ., ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ικανή δύναμη για να κάνει τα ταξίδια του με ασφάλεια, αλλά και ροπή στις χαμηλές ταχύτητες, ώστε να κινείται με άνεση μέσα στην πόλη, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Tο Renault Clio έχει και ασυναγώνιστη αυτονομία έως 1.185 χιλιόμετρα. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι, τώρα, το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης του Renault Clio προσφέρεται δωρεάν. Παράλληλα, με τους ρύπους CO2 να μην ξεπερνάνε τα 107- 121 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLPT (117-132 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο στην απλή έκδοση βενζίνης) το Clio με LPG δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο, ενώ ο οδηγός, διανύοντας κατά μέσον όρο 15.000 χλμ. το έτος, μπορεί να κερδίζει μέχρι και 770 ευρώ κάθε χρόνο σε καύσιμα, σε σχέση με τον κινητήρα βενζίνης.

Αντιστοίχως, στο Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ο οδηγός απολαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, της τάξης των 1.360 χιλιόμετρα, αφού εδώ τα ρεζερβουάρ καυσίμων είναι μεγαλύτερες του CLIO (48 λίτρα βενζίνης & 40 λίτρα υγραερίου), ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 δεν ξεπερνούν τα 117-126 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. (130-141 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο στην απλή έκδοση βενζίνης). Οπότε, σε αυτή την έκδοση, το Captur δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο, ενώ επιβαρύνει και λιγότερο το περιβάλλον με CO2 σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης (1.0 TCe 90 hp). Και όλα αυτά ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα από το πιο ολοκληρωμένα compact crossover της αγοράς, με κορυφαία τεχνολογία, ποιότητα, χώρους και ασφάλεια.

Το δημοφιλές SUV που φλερτάρει με την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του από τη στιγμή που παρουσιάστηκε, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, το νέο Dacia Duster διατίθεται και αυτό στην έκδοση 1.0 TCe 100 LPG, με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης. Με 100 ίππους και 170 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. ο σύγχρονος αυτός κινητήρας, που έχει αγωνιστικά γονίδια, όπως προκύπτει από την ενασχόληση του Renault Group με τη Formula1, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και εξασφαλίζει άνετες και οικονομικές μετακινήσει σε ποικιλία εδαφών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του μοντέλου, όπως είναι η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (21 εκ.). Ο κινητήρας διπλού καυσίμου έχει περίπου 10% λιγότερες εκπομπές CO2 από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης, καθώς αυτές δεν ξεπερνάνε τα 126-131 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLPT (138-143 γρ./χλμ. στην απλή έκδοση βενζίνης). Οι χαμηλοί ρύποι, σημαίνουν και σημαντική ελάφρυνση στα τέλη κυκλοφορίας, ενώ ως LPG μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο ελεύθερα. Αλλά το πιο ουσιώδες είναι ότι η ασυναγώνιστη αυτονομία των 1.250 χλμ. που προσφέρει ο κινητήρας 1.0 TCe 100 LPG στο νέο Duster, αποτελεί ένα προνόμιο που αυτή την περίοδο δίνεται δωρεάν, αφού το κόστος των εκδόσεων LPG είναι ίδιο με αυτό των απλών εκδόσεων βενζίνης (1.0 TCe 90hp).

Τα νέα Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway διατίθενται και αυτά στην έκδοση 1.0 TCe 100 LPG. Και στα δύο μοντέλα, ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.000 κυβικών και των 100 ίππων εξοπλίζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το σύνολο χαρίζει μέχρι και 35% μεγαλύτερη οικονομία στο κόστος χρήσης τους, σε σχέση με την έκδοση βενζίνης 1.0 TCe των 90 ίππων, ενώ η μέγιστη αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 1.500 χλμ. με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (50 λίτρα βενζίνης- 40 λίτρα υγραερίου). Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το νέο Sandero Streetway όσο και το νέο Sandero Stepway στις εκδόσεις διπλού καυσίμου δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και μπαίνουν ελεύθερα στο Δακτύλιο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota