Σύνδεση

Featured

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ

Τα καινούργια μοντέλα, αλλά και τα πρωτότυπα, που παρουσιάστηκαν στην έκθεση της Γενεύης, η οποία θα είναι ανοιχτή έως τις 13 Μαρτίου ήταν πολλά, όμως κάποια από αυτά ξεχώρισαν και αξίζει να τα θυμηθούμε. Έχουμε και λέμε λοιπόν, ξεκινώντας από την πιο δημοφιλή κατηγορία παγκοσμίως, αυτή των SUV που έπαιξε για ακόμα μια φορά πρωταγωνιστικό ρόλο.

Από τα αστέρια της έκθεσης στην ελβετική μεγαλούπολη τα Audi Q2 και Toyota C-HR, με το γερμανικό να είναι το πρώτο premium SUV που ξεκινά από τα 1.000 κυβικά και το δεύτερο το πρώτο υβριδικό της μικρής- μεσαίας κατηγορίας. Σημαντικό και επίσης χιλιάρι, το Ateca, το πρώτο τζιπ της Seat, ενώ και η πολυτελής Levante είναι το πρώτο SUV με τα σήματα της Maserati.

Η Ford και η Opel ανανέωσαν, πιο ριζικά η πρώτη, τα Kuga και Mokka -μάλιστα το Mokka ονομάζεται πλέον Mokka X– που έχουν και νέους κινητήρες, η Nissan παρουσίασε τα πολυτελή Qashqai και X-Trail Premium Concepts, ενώ η Borgward, με το ιστορικό όνομα από το παρελθόν παρουσίασε τα πρωτότυπα υβριδικά crossover ΒΧ-5 και BX-6 TS. Από πλευράς πρωτοτύπων ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ήταν και τα VW T-Cross Breeze Concept που προλογίζει το Polo SUV και το Skoda Vision S που δίνει μια πρώτη εικόνα του νέου, μεγαλύτερου από το Yeti, SUV της.

Αξιόλογα πρωτότυπα αλλά με σαφώς άλλο χαρακτήρα και προσανατολισμό καθώς στην ουσία πρόκειται για super cars είναι τα Pininfarina H2 Speed, το ταχύτερο ηλεκτρικό όχημα με ενεργειακές κυψέλες παγκοσμίως και τα ηλεκτρικά Italdesign GTZero και DS E-Tense.

Στα super cars παραγωγής που μπορεί να αγοράσει κανείς (λέμε τώρα…) την παράσταση και τα βλέμματα έκλεψε καταρχήν η νέα Bugatti, η εντυπωσιακή Chiron των 1.500 ίππων, ενώ ανάλογα δυνατό είναι και το Regera, το πρώτο υβριδικό Koenigesegg. H επετειακή Lamborghini Centenario μπορεί να έχει τα μισά άλογα από το Koenigsegg (770) αλλά θα είναι ακόμα πιο ακριβοθώρητη και ακριβή (από 2,0 εκατομμύρια ευρώ), ενώ σε άτυπα καλλιστεία της έκθεσης Miss Γενεύη 2016 θα ήταν χωρίς αμφιβολία η ολοκαίνουργια και πανέμορφη Aston Martin DB11.

Συλλεκτρική -θα κατασκευαστεί 911 φορές- είναι και η Porsche 911 R, το high tech Honda NSX μπορεί πλέον να το παραγγείλει κανείς και στην Ευρώπη αν έχει διαθέσιμες από 180.000 ευρώ και πάνω, ενώ τα φώτα έπεσαν πάνω και στο Opel GT Concept, που είναι μπνευσμένο από το iconic GT που είχε παρουσιαστεί στα τέλη του ’60.

Στις λιμουζίνες ξεχωρίζουμε τη BMW M760Li xDrive, με τον V12 των 6.600 κυβικών και των 600 ίππων, την συβαρίτικη Bentley Mulsanne, που πλέον έχει και έκδοση με μεγάλο μεταξόνιο, το «κινέζικο» VW Phideon και βέβαια, την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα νέα ναυαρχίδα της Volvo το S90, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά επίσημα στην Ευρώπη. Παγκόσμια πρεμιέρα για το V90, το top στέισον των Σουηδών, ενώ και για τα δύο οι κινητήρες είναι τετρακύλινδροι turbo 2.000 κυβικών, βενζίνης και πετρελαίου, ενώ υπάρχουν και υβριδικές εκδόσεις.

Στέισον, το Megane Estate, παρουσίασε και η Renault αν και η ακόμα πιο σημαντική πρεμιέρα της ήταν το ολοκαίνουριο Scenic, που όπως και το Megane θα ξεκινά από τα 1.200 κυβικά και έχει τονισμένα αισθητικά στοιχεία από crossover. Χωρίς μικρούς κινητήρες -βενζίνη 2.000 κυβικών και diesel 2.200- εμφανίστηκαν επιτέλους πιο γήινες εκδόσεις της Alfa Romeo Giulia, ενώ οι Ιταλοί της FCA παρουσίασαν τόσο το Fiat Tipo ως  hatchback και στέισον όσο και το Abarth 124 Spider, με κινητήρα 1.400 κυβικών και 170 ίππων. Μαζί και ένα αγωνιστικό concept, το 124 rally.

Μαλακή οροφή, φουλ ηλεκτρική έχει και η Mercedes C-Class Cabrio, που ξεκινά από τα 1.600 κυβικά, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε τετραθέσιο κάμπριο της μάρκας, ενώ πολλά άλογα, 200 για την ακρίβεια έχει το νέο top Ford Fiesta το ST200.

Το Hatchback Prototype προλογίζει την επομενη γενιά του Honda Civic που θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2017, με πιο εμφατική σχεδίαση, το IDS Concept, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη δείχνει το μέλλον της Nissan στην αυτόνομη οδήγηση, ενώ οι Hyundai και Kia κάνουν δυναμική εμφάνιση στα υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα με τα Ioniq και Niro αντίστοιχα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Πόσο κοστίζει η νέα, κορυφαία λιμουζίνα της Mercedes, η S-Class, στην Ελλάδα;

Featured

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup