Σύνδεση

Continental

Στο εξής τα νέα ελαστικά Continental θα έχουν λιγότερα αυτοκόλλητα

GERMANY: Reifen , Reifenproduktion am 24.10.2018 im Werk der Continental AG in Korbach Foto: Sascha Schuermann

Από τον Ιανουάριο του 2021, στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, η Continental δεν χρησιμοποιεί, πλέον, το ένα από τα δύο αυτοκόλλητα που τοποθετεί στα νέα ελαστικά της.

Έτσι, ο Όμιλος θα αποφύγει τη δημιουργία 110 μετρικών τόνων πλαστικών απορριμμάτων ετησίως, στη μορφή αυτοκόλλητων ετικετών, τα οποία, για την ώρα, απορρίπτουν οι έμποροι ελαστικών αλλά και στη μορφή τής πίσω πλαστικής ταινίας του αυτοκόλλητου, το οποίο αφαιρείται στα εργοστάσια κατασκευής. Συνολικά, ανά έτος, τα αυτοκόλλητα που θα εξοικονομηθούν θα είχαν μήκος περίπου 6,5 χιλιόμετρα, αν έμπαιναν σε μια ευθεία γραμμή.

Τα αυτοκόλλητα που θα καταργηθούν φέρουν το λογότυπο από τις μάρκες του Ομίλου, όπως Continental, Uniroyal, Semperit ή Barum. Οι ενημερωτικές πληροφορίες που απαιτεί για τα ελαστικά το εμπόριο, όπως η μάρκα, η διάσταση, ο αριθμός προϊόντος και άλλα δεδομένα θα εμφανίζονται στην ετικέτα ελαστικών, που επιβάλλεται από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ορισμένων άλλων χωρών. Στο παρελθόν, τα αυτοκόλλητα με την επωνυμία τού κατασκευαστή βοηθούσαν τους εμπόρους ελαστικών να εντοπίζουν τα ελαστικά πιο εύκολα στις αποθήκες, υπό συνθήκες κακού φωτισμού.

Καταργώντας αυτά τα αυτοκόλλητα, η Continental κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της αειφορίας της, αντικαθιστά σταδιακά τα υλικά παραγωγής που έχουν ως βάση τα ορυκτά καύσιμα, ενώ, παράλληλα, μετασχηματίζει την αλυσίδα παραγωγής της με βιώσιμα υλικά. Η αποφυγή δημιουργίας απορριμμάτων, και ειδικότερα πλαστικών, είναι το καλύτερο βήμα που μπορεί να επιτευχθεί, προς αυτήν την κατεύθυνση, καθώς βοηθά στη διατήρηση των φυσικών πόρων του πλανήτη.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πωλείται η διάσημη άσχημη… Jerrari, ένα μείγμα από Jeep και Ferrari!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο μικρό SUV, το Toyota Yaris Cross;

Featured

Δείτε κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι έργα τέχνης

Featured

Έτσι θα είναι το νέο Opel Astra;

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup