Σύνδεση

Featured

SUBARU WRX STI: ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ (ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

Το τμήμα STI της Subaru συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς την δραστηριότητά του, παρουσιάζοντας ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της εταιρίας. Μόνο που αυτή την φορά, η όλη προσπάθεια αφορά μόνο την αγορά της Ιαπωνίας, με το άκρως εντυπωσιακό WRX S4 tS το οποίο μόλις παρουσίασε εκεί.

Πρόκειται για μία περιορισμένη έκδοση για την αγορά της χώρας, με εκτεταμένες επεμβάσεις τόσο τα μηχανικά μέρη (κυρίως πλαίσιο και αναρτήσεις) όσο και στην αεροδυναμική βελτίωση του αμαξώματος. Μάλιστα όσοι το επιθυμούν μπορούν να αποκτήσουν ένα ειδικό πακέτο με τον ονομασία NRB Challenge το οποίο είναι αφιερωμένο στην νίκη της εταιρίας στην κατηγορία της στον 24ο αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα, δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές και η ιπποδύναμη του δίλιτρου κινητήρα παραμένει στα 296 άλογα με την ροπή να είναι στα 400 Nm. Τουλάχιστον μία διαφορετική εισαγωγή με επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι, καθώς και μία πιο ελεύθερη εξάτμιση φροντίζουν ώστε η εν λόγω έκδοση να ακούγεται πολύ καλύτερα απ’ ότι στο παρελθόν. Το κιβώτιο πάντως παραμένει το αυτόματο CVT κάτι που δεν ενθουσιάζει και ιδιαίτερα τους φανατικούς των σπορ μοντέλων της μάρκας.

Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στον τομέα της ανάρτησης και της ενίσχυσης του πλαισίου το οποίο υποστηρίζεται πλέον από ένα νέο υποπλαίσιο πιο στιβαρής κατασκευής. Επίσης υπάρχει μία ρυθμιζόμενη μπάρα θόλων στο εμπρός μέρος ενώ έχουν φορεθεί και τέσσερα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Υπάρχουν νέοι σύνδεσμοι στην πίσω ανάρτηση, ενώ για τα φρένα η Brembo βάζει την δική της σφραγίδα με τετραπίστονες δαγκάνες.

Η σπορ πινελιές στην εμφάνιση είναι βέβαια το κυρίαρχο σ’ αυτή την έκδοση, για όσους θέλουν να δείχνουν ότι βρίσκονται σε μια ειδική κατασκευή. Έτσι εκτός από τα σήματα που βρίσκονται εμπρός και πίσω, υπάρχουν διακριτικές κόκκινες λωρίδες σε αρκετά σημεία περιμετρικά του αμαξώματος, τα οποία μάλιστα ταιριάζουν με τις αντίστοιχα κόκκινα πλαστικά στο σαλόνι του αμαξώματος. Ένα σαλόνι που χαρακτηρίζεται και αυτό από τον έντονο σπορ χαρακτήρα αλλά και τα εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα της Recaro.

Όσο για την ακόμα πιο special έκδοση NBR Challenge, αυτή εφοδιάζεται με μαύρες ζάντες 19 ιντσών, έχει έναν μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος καθώς και μία τεράστια αεροτομή από ανθρακονήματα. Στο εσωτερικό η πιο αξιοσημείωτη διαφοροποίηση αφορά την επένδυση του τιμονιού από πολύ όμορφο σουέντ δέρμα.

Οι δύο συγκεκριμένες εκδόσεις θα πωληθούν όπως είπαμε μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας, και μάλιστα σε περιορισμένο αριθμό, καθώς θα διατίθενται από τις 4 Οκτωβρίου του 2016 έως τις 12 Μαρτίου του 2017. Οι τιμές τους υπολογίζονται περί τα 45.000 ευρώ για την “απλή” έκδοση ενώ η NBR θα κοστίζει περίπου 2.000 ευρώ περισσότερα.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup