Σύνδεση

Featured

Νέο Skoda Karoq: Κάτω από 20.000 ευρώ η τιμή του 1.0 ΤSI στην Ελλάδα

Στην επίσημη παρουσίαση του νέου Skoda Karoq που γίνεται σήμερα στο εξωτερικό, δόθηκε μια πρώτη ένδειξη για τις τιμές που θα έχει το ιδιαίτερα ενδιαφέρον compact SUV της Skoda στην χώρα μας.

Έτσι σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η βασική έκδοση με τον 1.0 TSI των 115 ίππων θα βρίσκεται κάτω από το “ψυχολογικό” όριο των 20.000 ευρώ ενώ οι εκδόσεις 1.6 ΤDI και 1.5 TSI θα είναι κάτω από τα 22.000 ευρώ.

Αισθητικά το νέο Skoda Karoq των 4,382 μέτρων -είναι 16 εκατοστά πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του Yeti- ακολουθεί την επιτυχημένη γλώσσα σχεδίασης των SUV της μάρκας που εγκαινιάστηκε με το Kodiaq.

Παράλληλα διαθέτει και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα των Skoda σε συνδυασμό με τους σχετικά στενούς προβολείς, που μπορεί να είναι και φουλ LED, τα επίσης χαρακτηριστικά πίσω φώτα, που σχηματίζουν το περίγραμμα του C, καθώς και τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών.

Στο εσωτερικό το ταμπλό είναι τελείως καινούργιο, με μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο, ενώ έχει δοθεί έμφαση στην ποιότητα αλλά και στην πρακτικότητα, που είναι άλλωστε και ένα από τα παραδοσιακά γνωρίσματα των μοντέλων της Skoda. Χάρη και στο μεταξόνιο των 2.635 χιλιοστών οι χώροι για τους επιβάτες είναι ιδιαίτερα άνετοι, ενώ το πορτμπαγκάζ -και πάλι σύμφωνα με την παράδοση των Skoda- είναι και εδώ μεγάλο.

Κυμαίνεται από τα 521 έως τα 1.630 λίτρα, ενώ με το σύστημα VarioFlex -τρία ανεξάρτητα και αφαιρούμενα καθίσματα- το μέγεθος του στην 5θέσια διάταξη μεταβάλλεται, ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες, από τα 479 έως και τα 588 λίτρα. Στην περίπτωση αυτή η μέγιστη τιμή του φτάνει τα 1.810 λίτρα.

Κατά τα άλλα είναι διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και διασύνδεσης smartphones, ενώ η λίστα των εξτρά περιλαμβάνει, για πρώτη φορά σε Skoda και ένα πλήρως ψηφιακό και προγραμματιζόμενο πίνακα οργάνων.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τον 3κύλινδρο 1.0 TSI των 115 ίππων, καθώς και τον ολοκαίνουργιο 1.5 TSI με το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων και τους 150 ίππους.

Στους diesel η βάση είναι ο 1.6 TDI των 115 ίππων, ενώ ακολουθούν δύο εκδόσεις του 2.0 TDI, με 150 ίππους και με 190. Μάλιστα η ισχυρότερη συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, 7 σχέσεων. Το αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο ως εξτρά εξοπλισμός και με όλους τους άλλους κινητήρες, καθώς στάνταρ είναι το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Από κει και πέρα υπάρχει διαθέσιμο και το Diving Mode Select με μέχρι και πέντε προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Sport, Eco και Individual, ενώ η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει και ένα επιπλέον, το Off Road, για χρήση πέρα από την άσφαλτο.

Το νέο Skoda Karoq θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις αρχές της επόμενης χρονιάς, ενώ η λίστα των παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απίστευτο ατύχημα με μοτοσικλέτα σε “τυφλή” προσπέραση (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured

Μη σου τύχει: δείτε έναν κεραυνό να χτυπά ένα Toyota RAV4 (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup