Σύνδεση

SEAT

SEAT: πρεμιέρα των MÓ eScooter 125 και MÓ eKickScooter 65

H αστική κινητικότητα αλλάζει και η SEAT θέλει να προσφέρει λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πόλεων και των πολιτών. Και με την παγκόσμια πρεμιέρα των SEAT MÓ eScooter 125 και SEAT MÓ eKickScooter 65, η SEAT ενισχύει τη δέσμευση της για την αστική κινητικότητα.

Τα οχήματα προσφέρουν διαφορετικές προσεγγίσεις στην κινητικότητα, αλλά επισημαίνουν την αλλαγή του τρόπου των μετακινήσεων στις πόλεις και τις διαφορετικές προσεγγίσεις που απαιτούνται στο σύγχρονο κόσμο, όπου κάποιες φορές τα κλασικά οχήματα δεν ταιριάζουν στον τρόπο ζωής των ανθρώπων.

Το SEAT MÓ eScooter 125, η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της μάρκας, καθιστά τους δρόμους των πόλεων απλούστερους και πιο βολικούς και καταρρίπτει τα στερεότυπα που περιβάλλουν τις παραδοσιακές μοτοσυκλέτες. Ο προηγμένος ηλεκτρικός κινητήρας που διαθέτει, ταιριάζει καλύτερα σε έναν κόσμο που εξελίσσεται και απομακρύνεται από το συμβατικό.

Και ενώ η SEAT παραμένει αφοσιωμένη στην κατασκευή οχημάτων, το SEAT MÓ eKickScooter 65 ανοίγει νέες ευκαιρίες, ανταποκρινόμενο σε μία από τις σημαντικότερες τάσεις κινητικότητας του μέλλοντος: τη συνεργατική οικονομία και οικονομία του διαμοιρασμού. Παράλληλα, και οι ιδιώτες χρήστες καλύπτονται από το νέο SEAT MÓ eKickScooter 65, καθώς και από το ήδη υπάρχον και επιτυχημένο SEAT MÓ eKickScooter 25 (γνωστό και ως SEAT EXS KickScooter).

SEAT MÓ eScooter 125: προοριζόμενο για ιδιωτική χρήση

Η παγκόσμια πρεμιέρα του SEAT MÓ eScooter 125 φανερώνει την τόλμη και την αποφασιστικότητα της μάρκας να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών καθώς προσπαθούν να μετακινηθούν στους αστικούς δρόμους. Κάτω από την μοντέρνα, συμπαγή σχεδίαση του είναι ένα δίτροχο όχημα ειδικά σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες μιας προσιτής και βολικής μετακίνησης.

Η εμφάνιση του SEAT MÓ eScooter 125 ενισχύεται από την διαθέσιμη παλέτα, τριών, αποκλειστικών, ματ χρωμάτων: Daring Red, Dark Aluminium και Oxygen White.

Στον πίσω τροχό είναι ενσωματωμένος ένας ηλεκτρικός κινητήρας 9 kW (peak power) -ισοδύναμος με μια μοτοσικλέτα 125 κυβικών – που αποδίδει ροπή 240 Nm, προσδίδοντας τελική ταχύτηα έως και 95 χλμ./ ώρα, αλλά το πιο σημαντικό είναι η επιτάχυνση 0-50 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Το SEAT MÓ eScooter 125 προσφέρει δυναμική που το κάνει να ξεχωρίζει στην αγορά, με ποικιλία στυλ οδήγησης: City, Sport και Eco, καθώς και μια όπισθεν για να κάνει τους ελιγμούς απλούστερους.

Το SEAT MÓ eScooter 125 έχει αυτονομία έως 125 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 5,6 kWh που σημαίνει ότι, με βάση τα τυπικά επίπεδα ιδιωτικής χρήσης, το όχημα χρειάζεται φόρτιση μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στους σταθμούς φόρτισης, αλλά μπορεί επίσης και να συνδεθεί σε πρίζα οικιακού ρεύματος. Το SEAT MÓ eScooter 125 είναι πολύ πρακτικό για πελάτες fleet καθώς μπορούν απλά να ανταλλάξουν μπαταρίες και να διατηρήσουν το όχημα στο δρόμο με ελάχιστο χρόνο διακοπής.

Η πρακτικότητα δεν περιορίζεται στην απόδοση και στους χρόνους φόρτισης. Το SEAT MÓ eScooter 125 προσφέρει επίσης δυνατότητα αποθήκευσης έως και για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα.

Και σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό και συνδεδεμένο κόσμο, το SEAT MÓ eScooter 125 επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν την κατάσταση του οχήματος τους μέσω εφαρμογής smartphone. Τέλος, το SEAT MÓ eScooter 125 διαθέτει επίσης 2 θύρες USB, ώστε το τηλέφωνό σας να μην εξαντλείται ποτέ από μπαταρία.\

Motorsharing

Εκτός από το SEAT MÓ eScooter 125 που προορίζεται για ιδιώτες, η SEAT MÓ θα προσφέρει επίσης μία συγκεκριμένη έκδοση σε εταιρείες sharing. Η έκδοση sharing θα βασιστεί στα βασικά χαρακτηριστικά της ιδιωτικής έκδοσης, με ορισμένα χαρακτηριστικά ειδικά σχεδιασμένα για την διαμοιρασμένη κινητικότητα: μία θήκη αποθήκευσης των κρανών, μία θήκη τηλεφώνου και όπισθεν ταχύτητα.

SEAT MÓ eScooter 125 (για ιδιώτες)

Engine 7 kW (9 kW Peak Power)
Acceleration (0-50 km/h) 3.9
Peak torque 240 Nm
Top speed 95 km/h
Battery capacity 5.6 kWh
Urban range Up to 125km

SEAT MÓ eKickScooter 65

Η ζήτηση κινητικότητας τελευταίου μιλίου αυξάνεται πολύ καθώς οι πόλεις γίνονται όλο και πιο συνωστισμένες και η κυκλοφορία στους δρόμους όλο και πιο δύσκολη. Η παρουσίαση του SEAT MÓ eKickScooter 65 βασίζεται στην επιθυμία της SEAT να προσφέρει λύσεις σε όλους τους πελάτες.

Τα εμπρός και πίσω φώτα, το φως φρένων και το πλευρικό/οπίσθιο φλας αυξάνουν την ορατότητα, ενώ το μπροστινό ηλεκτρονικό φρένο και το πίσω ταμπούρο βελτιώνουν την ασφάλεια. Το SEAT MÓ eKickScooter 65 θα είναι διαθέσιμο στο αποκλειστικό ματ χρώμα Daring Red.

Το SEAT MÓ eKickScooter 65 είναι ένα από τα πιο ισχυρά eKickScooter στην αγορά, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για να αντέξει: η εμβέλεια του αυξάνεται στα 65km λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας 551 Wh. Για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς σε ορισμένες αγορές και ιδιαίτερα στη Γερμανία -μία από τις αυστηρότερες χώρες όσον αφορά τους κανονισμούς eKickScooter- το SEAT MÓ eKickScooter 65 έχει μέγιστη ταχύτητα 20 χλμ./ ώρα.

Το SEAT MÓ eKickScooter 65 προσφέρει ονομαστική ισχύ 350 W, αρκετή ενέργεια για να αναρριχηθεί σε κλίση έως και 20 μοίρες, ενώ προκειμένου να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία ο χρήστης του μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία στυλ οδήγησης: Eco, Drive και Sport.

Εκτός από το νέο SEAT MÓ eKickScooter 65, το οποίο προσφέρει μεγάλη εμβέλεια, η SEAT προσφέρει επίσης το SEAT MÓ eKickScooter 25 (εύρος 25km, τελική ταχύτητα 25km/h).

SEAT MÓ eKickScooter 65

Nominal power motor 350 W
Battery capacity 551Wh
Top speed 20 km/h
Urban range 65 km
Recharge time 6 hours
Climbing angle 20 degrees

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota