Σύνδεση

Featured

Σε δύσκολη θέση ο Elon Musk για τα “παιχνίδια” με την μετοχή

Ο ιδρυτής και μεγαλομέτοχος της Tesla Elon Musk βρίσκεται αυτές τις ημέρες στην δίνη ενός κυκλώνα ο οποίος ο ίδιος άνοιξε με ένα tweet στις 7 Αυγούστου. Σ΄ αυτό το “τιτίβισμα” είχε αποκαλύψει ότι είχε βρεθεί επενδυτής για να γίνει ιδιωτική η Tesla με την μετοχή να αγοράζεται στα 420 ευρώ.

Λίγο αργότερα, και μετά τον θόρυβο που ξέσπασε, πήρε πίσω το tweet και δήλωσε ότι ήταν ένα προϊόν βιασύνης και κόπωσης από την υπερβολική δουλειά. Όμως το κακό είχε γίνει και η μετοχή έκανε μία μεγάλη βουτιά, με αποτέλεσμα να ζημιωθούν πάρα πολλοί από τους μετόχους.

Οι αγωγές άρχισαν να πέφτουν σωρηδόν από διάφορους επενδυτές ενώ πλέον έχει ασκήσει μήνυση εναντίον του το SEC (Securities and Excange Commision), κάτι που δείχνει ότι το πράγμα σοβαρεύει αρκετά. Αυτό που κυρίως του προσάπτουν είναι ότι στο tweet έγραψε ότι ο επενδυτής ήταν εξασφαλισμένος, κάτι που αποδείχτηκε ότι δεν ήταν αλήθεια, και το οποίο σημαίνει ότι είχε ως στόχο το παιχνίδι με την μετοχή.

Η κυβέρνηση ρίχνει την προσοχή της και σε άλλες δηλώσεις εκείνων των ημερών που οδηγούσαν την Tesla εκτός του χρηματιστηρίου, χωρίς όμως ξεκάθαρη εικόνα για το το συνέβαινε. Τον κατηγορούν επίσης ότι οι ψευδείς δηλώσεις του έφεραν μεγάλη αναστάτωση στην αγορά και έκαναν κακό στους επενδυτές. Είναι χαρακτηριστικό ότι την επόμενη ημέρα η μετοχή έκλεισε 10.98% για να ακολουθήσει μέσα σε λίγες ημέρες η κατρακύλα στα σημερινά επίπεδα.

Ο υπεύθυνος της επιτροπής που μελετά την υπόθεση δηλώνει ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται σε τέτοιες θέσεις εμπιστοσύνης έχουν μεγάλες υποχρεώσεις απέναντι στους μετόχους. Η φήμη ενός CEO ως τεχνολογική ιδιοφυΐα δεν του δίνει την άδεια να παίρνει αυτές τις ευθύνες αψήφιστα. Όπως και να έχει πάντως, ο Musk αντιμετωπίζει πλέον την γενική δυσπιστία των μετόχων, ενώ και η Tesla παρά τις καλές πωλήσεις του Model 3, έχει σοβαρά προβλήματα ρευστότητας. Και τα μπλεξίματα με την κυβέρνηση και την Wall Street ήταν το τελευταίο που χρειαζόταν αυτή την στιγμή.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup