Σύνδεση

Mercedes-Benz

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΝΕΑΣ S-CLASS

nea-mercedes-s-class-1

Η καινούργια Mercedes S-Class θα παρουσιαστεί επίσημα τον Ιούνιο, αλλά κάποια δεδομένα και στοιχεία για καινοτομίες που θα διαθέτει είναι ήδη γνωστά και αξίζει να τα ξέρετε. Όχι για να μην σπεύσετε να αγοράσετε άλλη λιμουζίνα πολυτελείας, αλλά γιατί παραδοσιακά η μεγάλη Mercedes δείχνει τον (τεχνολογικό) δρόμο που θα πάρουν τα πράγματα στο μέλλον, ενώ είναι και μια εξαιρετική πρώτη προβολή των συστημάτων που θα διαθέτουν μετά από χρόνια και τα πιο προσιτά μοντέλα.

Ξεκινώντας από την εμφάνισή της λοιπόν ως πρότυπο για το εμπρός μέρος και κυρίως τη μάσκα της λειτούργησε το πρωτότυπο F700 του 2008. Από κει και πέρα η καινούργια S-Class δεν θα περιοριστεί στην κανονική και επιμηκυμένη της έκδοση, ειδικά από τη στιγμή που οι βασικές της αγορές είναι πλέον οι αναπτυσσόμενες, με την Κίνα να βρίσκεται σε περίοπτη θέση. Έτσι λοιπόν και μιας και οι Κινέζοι λατρεύουν το extra long (ναι, ναι γίνονται συνειρμοί) θα υπάρχει μια super streched έκδοση Pullman με θέσεις για έξι. Οι επιπλέον δύο πίσω επιβάτες θα κάθονται με φορά αντίθετη ως προς την κίνηση, ενώ όταν δεν θα χρειάζονται τα καθίσματά τους θα διπλώνουν (όπως στα ταξί του Λονδίνου) προκειμένου να προκύψει ένα κυριολεκτικά τεράστιο εσωτερικό.

Ανάμεσα σε αυτό το θηρίο των 6,5 μέτρων και την κλασική επιμηκυμένη θα υπάρχει και μια ενδιάμεση έκδοση, στα μέτρα της Rolls Royce Ghost.

Oι επιβάτες πάντως δεν θα πρέπει να χάνουν χρόνο με σκέψεις για τη ρύθμιση της ανάρτησης. Εδώ δεν θα πρέπει να το κάνει καν ο οδηγός τους, μιας και η S-Class θα διαθέτει το Magic Ride Control, που με κάμερα σκανάρει το δρόμο και την επιφάνειά του και στη συνέχεια εκτελεί ταχύτητα τις καλύτερες δυνατές επιλογές ρυθμίσεων.

Κάμερες θα υπάρχουν πολλές, μεταξύ τους και οι τρισδιάστατες 3D Stereo Multi Purpose Cameras που επίσης σκανάρουν σε κάποια απόσταση μπροστά από το αυτοκίνητο και δημιουργούν ένα τρισδιάστατο είδωλο που απεικονίζει τα όποια εμπόδια. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις του αυτοκινήτου τότε αυτό θα πάρει την κατάσταση στα “χέρια” του και μπορεί μέχρι και να ακινητοποιηθεί χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

Παρέμβαση του οδηγού δεν χρειάζεται και για τις αλλαγές λωρίδων ή την προσπέραση στις εθνικές οδούς, μιας και για να ελέγχεται ο περιβάλλον χώρος υπάρχουν συνολικά 6 ραντάρ. Φυσικά ο οδηγός δεν ασχολείται ούτε με τα φώτα, που είναι full LED, χαμηλώνουν αυτόματα όταν βρίσκεται κάποιο άλλο όχημα στο αντίθετο ρεύμα και λειτουργούν και σαν σποτ για να επιστήσουν την προσοχή του οδηγού σε πεζούς, ζώα και γενικά εμπόδια.

Η γκάμα των κινητήρων της νέας S-Class θα περιλαμβάνει υβριδική υποβοήθηση από τρεις συνολικά ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 42, 62 και 110 ίππων, ενώ οι βασικοί V6 θα ανανεωθούν ριζικά. Για να κρατήσουν ψηλά τη σημαία μέχρι και το 2017, μιας και τότε θα παρουσιαστεί η νέα, πιο αποδοτική γενιά εξακύλινδρων σε σειρά της εταιρείας.

Όσο για την έκδοση AMG, αυτή θα είναι η S65 AMG, με ένα V12 με δύο turboκαι 600 ίππους, ενώ για να στεφθεί με επιτυχία η δίαιτα τα δύο καπό, η οροφή και οι πόρτες θα είναι από ανθρακονήματα.

{gallery}photos/32/NEWS/NEA-MERCEDES-S-CLASS{/gallery}


Επόμενο:

ΚΙΑ CROSS GT

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup