Σύνδεση

Renault

RENAULT: ΕΞΥΠΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η Renault είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί αναγνώριση των διερχόμενων αυτοκινήτων για στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα

Η ιδέα είναι σχετικά απλή και λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως οι διαφημίσεις της Google ή του Facebook. Με την διαφορά πως αντί να συλλέγονται τα cookies των χρηστών, δίπλα στις διαφημιστικές πινακίδες υπάρχουν κάμερες που ανιχνεύουν τον τύπο, τη μάρκα και το χρώμα των οχημάτων και προβάλλουν τα ανάλογα μηνύματα.

Ακούγεται τρομακτικό, όμως δεν είναι. Η όλη τεχνολογία βασίζεται στο δημοφιλές παιχνίδι «ISpy» και θα χρησιμοποιηθεί πιλοτικά στο Holland Park στο Δυτικό Λονδίνο. Η εταιρία ανάπτυξης του λογισμικού, η Ocean, υποστηρίζει πως οι καταγραφές είναι στιγμιαίες και δεν αποθηκεύεται κανένα προσωπικό δεδομένο. Πάντως, κάποια στιγμή στο μέλλον μην εκπλαγείτε αν δείτε στον δρόμο σας ανάλογες διαφημιστικές πινακίδες

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota