Σύνδεση

Renault

RENAULT TREZOR: ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 350 ΙΠΠΩΝ

Ένα από τα πρωτότυπα που ξεχώρισαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ήταν χωρίς αμφιβολία το Trezor της Renault. Kαι αυτό  γιατί οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της εταιρίας κατάφεραν να συνδυάσουν πολλές από τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες σε ένα αμάξωμα με ιδιαίτερα ευφάνταστη σχεδίαση και κάποιες πολύ φρέσκες όσο και πρωτότυπες ιδέες.

Η σχεδίαση του διθέσιου αμαξώματος είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, με απλές λιτές γραμμές, και πολύ δυναμικές αναλογίες. Το ενδιαφέρον όπως είναι φυσικό επικεντρώνεται στον τρόπο που εισέρχονται οι επιβάτες στο εσωτερικό του, καθώς δεν υπάρχουν πόρτες αλλά ανασηκώνεται όλη η οροφή με το περιμετρικό παρμπρίζ με πορτοκαλί τζάμι!

Το αμάξωμα του Trezor είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ εντύπωση προκαλεί η πλήρης απουσία αεραγωγών στο εμπρός μέρος εκτός από εκείνους που είναι επιφορτισμένοι με την ψύξη των φρένων. Η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί και αυτή την άκρως προχωρημένη προσέγγιση του αμαξώματος, με οθόνες διάσπαρτες παντού στο ταμπλό, οι οποίες σύμφωνα με την Renault είναι τεχνολογίας OLED, με Gorilla Glass και ελαφρά κυρτές έτσι ώστε να μην υπάρχουν αντανακλάσεις από το περιβάλλον.

Πάντως πέρα από το ομολογουμένως εντυπωσιακό design η τεχνολογία που κρύβει κάτω από το αμάξωμά του το Trezor είναι εξίσου ενδιαφέρουσα. Ο κινητήρας προέρχεται από το αγωνιστικό Formula E της εταιρίας και αποδίδει 350 ίππους και 380 Νm ροπής, επιταχύνοντας το Trezor στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας τροφοδοτείται από δύο μπαταρίες αλλά και από σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης (και αυτό δανεισμένο από την Formula E). Παρ’ όλα αυτά όμως το Τrezor καταφέρνει να κρατήσει το βάρος του σχετικά χαμηλά, στα 1.600 περίπου κιλά.

Επιπρόσθετα, το πρωτότυπο της Renault είναι εφοδιασμένο με σύστημα αυτόνομης οδήγησης, το οποίο εξελίσσει αυτόν τον καιρό η γαλλική εταιρία, και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της θα μπορεί να είναι διαθέσιμο για πλήρη εμπορική εκμετάλλευση στα πρώτα χρόνια της νέας δεκαετίας.

Το Trezor αποτελεί όπως είναι προφανές μία μελέτη των σχεδιαστών και των μηχανικών της εταιρίας,, με κύριο στόχο να δείξει τις δυνατότητές τους και τις ιδέες τους. Αποτελεί το πρώτο από μία σειρά μοντέλων πάνω σε ένα νέο σχεδιαστικό μοτίβο που σκοπεύει να υιοθετήσει η Renault για την επόμενη δεκαετία ενώ παράλληλα είναι και η βιτρίνα των πιο σύγχρονων τεχνολογιών που διαθέτει αυτή την στιγμή η εταιρία.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup