Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ NISSAN MICRA: ΚΑΛΥΤΕΡΟ -ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ- ΑΠΟ ΠΟΤΕ! (VIDEO)

Το νέο και πολλά υποσχόμενο Νissan Micra ήταν αναμφίβολα μία από τις πιο αναμενόμενες πρεμιέρες στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Και αυτό γιατί η ίδια η Νissan εδώ και αρκετό καιρό άφηνε να εννοηθεί ότι επρόκειτο για μια δραστική αλλαγή στην μέχρι τώρα πορεία του δημοφιλούς μικρού της μοντέλου, με υψηλές προσδοκίες και προθέσεις να αλλάξει τον χάρτη της κατηγορίας του.

Η αποκάλυψή του σήμερα στο Παρίσι επιβεβαιώνει σε μεγάλο βαθμό τις υποσχέσεις της εταιρίας. Πρόκειται ίσως για την πιο δραστική αλλαγή στην ιστορία του μοντέλου, καθώς σε τίποτα δεν θυμίζει το μάλλον υποτονικό και άχρωμο αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Ιδίως σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση, όπου πραγματικά έχουν έρθει τα πάνω-κάτω, καθώς πλέον έχουν εγκαταλειφθεί οι καμπύλες και έχουν υιοθετηθεί πιο σύγχρονες γραμμές με γωνίες και ακμές.

Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες πρόκειται για ένα ιδιαίτερα μοντέρνο σχήμα (θυμίζει έντονα το Sway Concept που είχε παρουσιαστεί φέτος στην Έκθεση της Γενεύης), αρκετά όμορφο και ισορροπημένο, με έντονο το στοιχείο του δυναμισμού. Το αμάξωμα παρουσιάζει αρκετές ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα τις κρυμμένες στις κολώνες πίσω χειρολαβές, ενώ όμορφες πινελιές (όπως τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, αλλά και η νέας σχεδίασης μάσκα) δημιουργούν ένα σύνολο που σίγουρα θα αρέσει στο ευρωπαϊκό κοινό.

Παράλληλα είναι μεγαλύτερο σχεδόν σε κάθε του διάσταση (+17 εκατοστά σε μήκος από το προηγούμενο Micra, συνολικό στα 3,995 μέτρα,  +7,7 εκ.,  σε πλάτος). Το ύψος έχει μειωθεί κατά 6,9 εκ. (στα 1,452 μέτρα), ενώ το αυξημένο κατά 7,5 εκ. μεταξόνιο (των 2,525 μέτρων) συμβάλλει στην διαμόρφωση ενός πιο άνετου εσωτερικού για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι σαφώς σε πιο χαμηλούς τόνους δίνοντας έμφαση στην καλή ποιότητα κατασκευής, την εργονομία και την πλήρη εξοπλισμό. Από τα higlights ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα η οποία προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone. Παράλληλα θα μπορεί, ανάλογα την έκδοση να εφοδιάζεται με πολλά σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το Lane Departure Prevention,το Blind Spot Warning, το Intelligent Emergency Braking με αναγνώριση πεζών, το Traffic Sign Recognition, το Around View Monitor και το High Beam Assist.

Η γκάμα των κινητήρων και τα περισσότερα μηχανικά μέρη προέρχονται από την Renault, μιας και πάνω στην ίδια πλατφόρμα θα βασιστεί και το νέο Clio που θα δούμε του χρόνου. Έτσι, ο ντίζελ κινητήρας είναι ο γνωστός στα 1.500 κ.εκ. (με ειδική χαρτογράφηση για την Nissan στα 90 άλογα), ενώ από πλευράς βενζίνης θα υπάρχουν οι 3-κύλινδρες εκδόσεις στα 900 κ.εκ. με 75 άλογα για τον ατμοσφαιρικό και 120 για τον turbo κινητήρα. Πέρα από τις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο θα υπάρχει και αυτόματη τύπου CVT, στο πρότυπο της Nissan.

Η παραγωγή του νέου Micra θα γίνεται στην Γαλλία, και η πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η 5η γενιά του Micra δείχνει να έχει αποβάλλει τον άχρωμο χαρακτήρα και την έλλειψη προσωπικότητας, και σίγουρα είναι σε θέση να αλλάξει τους συσχετισμούς στην άκρως ενδιαφέρουσα για την χώρα μας κατηγορία.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota