Σύνδεση

Renault

Renault Symbioz: Ένα ακόμα SUV από την γαλλική μάρκα

Η Renault αποκαλύπτει την τελευταία της προσθήκη στη γκάμα των SUV με την παρουσίαση του Renault Symbioz, το οποίο είναι έτοιμο να μπει μεταξύ του Captur και του Austral.

Από πλευράς διαστάσεων το Symbioz φτάνει τα 4,41 μέτρα και τοποθετείται κάτω από το Austral (με μήκος 4,51 μέτρα) αλλά και το Arkana (4,56 μ.). Για την ακρίβεια είναι μακρύτερο κατά περίπου 10 εκατοστά από το Captur.

Ο σχεδιασμός του παρουσιάζει ένα αρμονικό μείγμα πρακτικότητας και αισθητικής, με ισορροπημένο προφίλ και πίσω μέρος που δίνει προτεραιότητα στον μεγάλο εσωτερικό χώρο.

Στο μπροστινό μέρος, μια κομψή μάσκα που θυμίζει το μοτίβο του ηλεκτρικού Megane συμπληρώνεται από λεπτούς προβολείς και LED ημέρας, ενώ το εσωτερικό διαθέτει μια μεγάλη ανεξάρτητη οθόνη αφής.

Το Symbioz τροφοδοτείται από το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech 145 ίππων της Renault, έναν συνδυασμό ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. και ηλεκτροκινητήρων.

Με βάρος κάτω από 1.500 κιλά, η Renault τονίζει τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, ευθυγραμμιζόμενη με πρωτοβουλίες όπως η αύξηση των τελών στάθμευσης για τα βαρύτερα SUV σε αστικές περιοχές όπως το Παρίσι.

Χτισμένο στην πλατφόρμα CMF-B που μοιράζεται με το δημοφιλές Captur, το Symbioz διαμορφώνει την ξεχωριστή του ταυτότητα ενσωματώνοντας στοιχεία από το ηλεκτρικό Renault Scenic E-Tech.

Στα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται η τεχνολογία Renault Solarbay, η οποία διαθέτει πανοραμική γυάλινη οροφή με αυτόματο χρωματισμό και διαπερατότητα, ενισχύοντας τόσο την αισθητική όσο και τη λειτουργικότητα.

Η ονομασία “Symbioz” προέρχεται από την έννοια της συμβίωσης, αντικατοπτρίζοντας τη φιλοσοφία της Renault για τη δημιουργία οχημάτων που συνυπάρχουν αρμονικά με το περιβάλλον τους.

Το νέο SUV της Renault θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στην άνοιξη ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured