Σύνδεση

Bugatti

ΠΟΣΑ ΧΑΝΕΙ Η VW ΣΕ ΚΑΘΕ BUGATTI VEYRON;

Η Bugatti Veyron τείνει προς το τέλος της καριέρας της, καθώς έχουν απομείνει προς πώληση 20 από τις συνολικά 450 που έχουν κατασκευαστεί, ενώ, όπως έχουμε γράψει, εξελίσσεται ήδη η διάδοχός της. Μάλιστα αυτή τη στιγμή δοκιμάζονται τρία διαφορετικά πρωτότυπα της νέας Bugatti, ενώ αυτό από μόνο του δείχνει τόσο τη σημασία που δίνει ο όμιλος VW στο μοντέλο show off της συνολικής του γκάμας όσο και το υψηλό κόστος εξέλιξής του.

Το ερώτημα είναι πόσα κερδίζει η Bugatti και κατά συνέπεια και η VW από κάθε αυτοκίνητο του συγκεκριμένου διαμετρήματος που πουλά, καθώς ας μην ξεχνάμε πως οι τελευταίες διαθέσιμες Veyron κοστίζουν πάνω από 2.000.000 ευρώ και το νέο μοντέλο φυσικά και δεν θα είναι πιο φτηνό.

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα λοιπόν είναι πως δεν κερδίζει αλλά χάνει και μάλιστα χάνει πολλά σε κάθε αυτοκίνητο, απόρροια αυτού του υψηλότατου κόστους εξέλιξης που προαναφέραμε. Η ζημιά λοιπόν σε κάθε Veyron που πωλείται ή πρόκειται να πουληθεί είναι πολλαπλάσια της τιμής πώλησής της, καθώς με βάση εσωτερικούς υπολογισμούς της μάρκας ανέρχεται στο ιλιγγιώδες ποσό των 5,8 εκατομμυρίων ευρώ

Και να αναρωτιέστε για ποιο λόγο συνεχίζουν η απάντηση είναι μάλλον η αναμενόμενη: για λόγους κύρους και προβολής. Των συνολικών τεχνολογικών δυνατοτήτων του ομίλου VW.

Γιάννης Σκουφής

BUGATTI-VEYRON-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota