Στα σπορ αυτοκίνητα, στα αγωνιστικά κάθε τύπου και πόσο μάλλον στα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 ο ένας καθοριστικός παράγοντας είναι η επιτάχυνση και ο άλλος εξίσου σημαντικός η επιβράδυνση.
Ειδικά στην F1 οι απαιτήσεις είναι τεράστιες, τόσο σε ότι αφορά την απόδοση –όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν τα μονοθέσια ακινητοποιούνται από τα 100 ούτε σε 15 μέτρα– όσο και την αντοχή και τη διάρκεια.
Στο βίντεο που ακολουθεί η Brembo, από τους κορυφαίους κατασκευαστές συστημάτων πέδησης παγκοσμίως εξηγεί πως λειτουργεί η επιβράδυνση στο φετινό μονοθέσιο της Ferrari.
Γιάννης Σκουφής