Σύνδεση

Featured

PORSCHE MACAN: ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ 2.000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 240 ΑΛΟΓΑ

Αυτό που είχαμε γράψει εδώ και καιρό και ακουγόταν

Αυτό που είχαμε γράψει εδώ και καιρό και ακουγόταν ολοένα πιο έντονα ως φήμη επισημοποιήθηκε: η βασική έκδοση της Macan, του πιο μικρού SUV της Porsche, θα είναι δίλιτρη. Θα κινείται από έναν τετρακύλινδρο turbo 2.000 κυβικών, ο οποίος θα αποδίδει 240 άλογα και 350 Nm ροπής, που σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο PDK (την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα τη σκεφτόμασταν καν…) επιτυγχάνει ένα 0-100 σε 6,9 δεύτερα. Αντίστοιχα η μέση κατανάλωση της βασικής Macan θα είναι 7,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Porsche-MACAN-2.0-2

Οπτικά η Macan των 2.000 κυβικών (ο κινητήρας όπως και το πλαίσιο προέρχονται από το Audi Q5) θα διακρίνεται από τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης (στις S και turbo είναι τετραπλές), οι ζάντες της είναι 18άρες, ενώ στον εξτρά εξοπλισμό της θα περιλαμβάνει και το σύστημα PATM (Porsche Active Suspension Management).

Porsche-MACAN-2.0-3

Έτσι για την ιστορία η τελευταία χρονιά που η Porsche είχε τετρακύλινδρο μοντέλο στη γκάμα της ήταν πριν από 20 ακριβώς χρόνια, το 1994, με την 968. Την οποία κινούσε έναν κτηνώδης τετρακύλινδρος 3.000 κυβικών (ο κάθε κύλινδρος του δηλαδή ήταν 750 κυβικά!) ο οποίος απέδιδε όσους ίππους αποδίδει σήμερα ο δίλιτρος turbo της Macan, δηλαδή 240. Η υπερ-τροφοδοτούμενη εκδοχή του στην 968 turbo S έφτανε τους 306 ίππους και συνδυαζόταν μόνο με το κουπέ αμάξωμα και όχι με το ανοιχτό.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup