Σύνδεση

Porsche

PORSCHE CAYENNE

PORSCHE-CAYENNEΤο SUV της Porsche έγινε πιο σικ, πιο ελαφρύ και υβριδικό. Φυσικά παραμένει δυνατό και σπορ.

Ακριβώς όπως και το alter ego της, το VW Touareg, έτσι και η Porsche Cayenne πέρασε στη 2η γενιά της. Και έγινε λίγο μεγαλύτερη, ελαφρώς πιο χαμηλή και εμφανώς πιο κομψή, ιδίως στο πίσω μέρος της. Βέβαια και πάλι δεν διεκδικεί το τίτλο της Miss Automotive, αλλά το ότι μοιάζει πλέον ακόμα περισσότερο με τα σπορ μοντέλα της εταιρείας του Zuffenhausen αναμφίβολα πρέπει να προστεθεί στα θετικά της. Στο εσωτερικό αυτό που ξεχωρίζει είναι η επικλινής κονσόλα αλά Panamera, ενώ οι χώροι είναι ακόμα μεγαλύτεροι και ακόμα πιο πρακτικοί, μιας και το πίσω κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις κατά το διαμήκη άξονα.

OLOTOARTHRO

Επόμενο:

HYUNDAI IX35

Μη χάσεις:

NISSAN MICRA (IV)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup