Σύνδεση

Porsche

PORSCHE 918 SPYDER

Εντυπωσιακή στην όψη και εξαιρετικά δυνατή, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι πρόκειται για τον προπομπό μιας νέας γενιάς σούπερ σπορ μοντέλων.

Το πρωτότυπο αυτό σε μια άλλη εποχή θα μπορούσε να είναι απλά ο διάδοχος της εμφατικής Carrera GT, γεγονός που δικαιολογείται τόσο από την εντυπωσιακή εμφάνισή του όσο και από τις επιδόσεις του. Οι τελευταίες μάλλον δεν χρειάζονται επεξήγηση μιας και μιλούν από μόνες τους: 0-100 σε λιγότερα από 3,0”, τελική πάνω από 320 χλμ./ ώρα και 7:30 για το γύρο στο Nurburgring. Ακόμα πιο σημαντικό είναι όμως το ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με ένα εξαιρετικό τόσο σε όψη όσο και σε απόδοση σπορ μοντέλο. Έχουμε και ένα αυτοκίνητο απόλυτα προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, μιας και οι εκπομπές CO2 του είναι κάτω από τα 70 γραμμάρια/ χιλιόμετρο και η μέση κατανάλωσή του μικρότερη από 3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Επόμενο:

ABARTH PUNTO EVO & 500C

Μη χάσεις:

NISSAN MICRA (IV)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Tο νέο μικρό και πιο φτηνό SUV της Toyota, που θα βασίζεται στο Yaris, θα είναι υβριδικό και τετρακίνητο

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup