Η Porsche έχει μια συγκεκριμένη τακτική για την 911, καθώς παρουσιάζει συνεχώς παραλλαγές της. Φυσικά η πιο ενδιαφέρουσα είναι η 911 turbo, που αναμένεται να παρουσιαστεί το ερχόμενο φθινόπωρο και η οποία θα χρησιμοποιεί και πάλι τον boxer των 3,8 λίτρων με τα διπλά turbo, ο οποίος θα αποδίδει πλέον 530 ίππους στην απλή του εκδοχή και 550 στην S. Έτσι η 911 turbo θα επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 σε μόλις 3,5 δεύτερα και η τελική της θα ξεπερνά τα 310 χλμ./ ώρα, ενώ οπτικά θα ξεχωρίζει και πάλι από τα πιο φαρδιά καπούλια της με τις εισαγωγές αέρα και τη σταθερή αεροτομή.
Η πιο σημαντική καινοτομία της πάντως θα είναι ο καινούργιος πίσω άξονας, που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο συνολικά στοιχεία τετραδιεύθυνσης, που αυξάνουν και άλλο τα δυναμικά όριά του. Μάλιστα το συγκεκριμένο σύστημα είναι το ίδιο με αυτό που θα χρησιμοποιείται στην top Porsche 918.
Βέβαια οι νέες εκδοχές της 911 δεν ολοκληρώνονται με την turbo. Λίγο πριν, πιθανότατα μέσα στο καλοκαίρι θα παρουσιαστεί η 911 GT3 με τα απόλυτα χαρακτηριστικά, τον τονισμένο σπορ χαρακτήρα και τους 450 πλέον ίππους από τον ατμοσφαιρικό boxer των 3.800 κυβικών.
Προς το τέλος του 2013 έχει σειρά η cabrio, ενώ στις αρχές πλέον του 2014 θα εμφανιστεί η 911 targa, που όπως μπορείτε να δείτε και από τη φωτογραφία της έχει ένα έντονο ρετρό στυλ.
{gallery}photos/31/news/PORSCHE-911-TURBO{/gallery}