H έκδοση targa αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της γκάμας της 911 από το 1965, ενώ διαχρονικά είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη στις ΗΠΑ, οπότε η επιλογή του Ντιτρόιτ για την επίσημη πρεμιέρα της κάθε άλλα παρά τυχαία ήταν. Όπως βέβαια δεν είναι τυχαία και η επιστροφή στις ρίζες της targa, έπειτα από κάποιες διφορούμενες προσπάθειες στις τελευταίες γενιές.
Έτσι λοιπόν το κεντρικό κομμάτι της οροφής της 911 targa δεν αφαιρείται αλλά μετακινείται ολόκληρο πίσω από τις δύο θέσεις –για αυτό το λόγο ανασηκώνεται όλο το πίσω μέρος της (δείτε το βίντεο που ακολουθεί). Φυσικά η όλη διαδικασία είναι φουλ ηλεκτρική, ενώ το φαρδύ ρολ-μπαρ παίζει, με επιτυχία ομολογουμένως και το ρόλο του αισθητικού στοιχείου. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που διαφοροποιείται και χρωματικά.
Σε αντίθεση με όσα έλεγαν οι φήμες η νέα 911 targa θα είναι και πάλι αποκλειστικά τετρακίνητη, επιλογή που αντικατοπτρίζεται και στα φαρδιά της καπούλια. Η βασική της εκδοχή κινείται από τον 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό boxer των 3.400 κυβικών και των 350 ίππων (390 Nm) και η S από το μεγαλύτερο των 3,8 λίτρων και των 400 ίππων (440 Nm). H πρώτη χρειάζεται 4,8 δεύτερα για το 0-100 και η τελική της είναι 282 χλμ./ ώρα, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για την S είναι 4,2 και 296.
Φυσικά, όπως κάθε ιδιαίτερη έκδοση της 911 έτσι και η targa θα έχει πιο τσιμπημένη τιμή, που στην Γερμανία, έτσι για να πάρουμε μια ιδέα, διαμορφώνεται στις 109.338 ευρώ για την 911 targa 4 και στις 124.094 για την targa 4S. Αν η καινούργια 911 targa σας έκανε κλικ θα πρέπει να κάνετε λίγο υπομονή, μιας και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από το Μάιο.
Γιάννης Σκουφής