Σύνδεση

Porsche

PORSCHE 911 GT3: ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑϊ

Στη νέα Porsche 911 GT3 η γερμανική εταιρεία χρησιμοποιεί ενεργή τετραδιεύθυνση, με αποτέλεσμα το κουπέ των 475 πισωκίνητων ίππων να πλαγιολισθαίνει στρίβοντας με το πλάι.

Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται καθαρά πως λειτουργεί το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης το οποίο χρησιμοποιείται και στην 918 Spyder: Στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν -με την βοήθεια ενός μηχανισμού- ελαφρώς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, ενώ στα πολλά χλμ./ ώρα και οι τέσσερις (τροχοί) στρίβουν με την ίδια φορά -οι πίσω μέχρι μία πολύ μικρή γωνία, περίπου έως 3 μοίρες.

Οι ενεργές βάσεις -με μαγνητορεολογικό υγρό- του κινητήρα που είχαμε δει από την προηγούμενη γενιά χρησιμοποιούνται και στη νέα GT3 περιορίζοντας τις δονήσεις και τους κραδασμούς, δίχως να επηρεάζεται η δυναμική ευστάθεια του πίσω άξονα. Στο βίντεο γίνεται αναφορά και για το torque vectoring που κατανέμει ιδανική την ροπή ανάμεσα στους δύο τροχούς.

Γιάννης Σκουφής

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

{gallery}photos/36/NEWS/PORSCHE-911-GT3-4WHEEL-STEER{/gallery}


{youtube}dkZSqjc4Vu0{/youtube}

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo