Σύνδεση

Porsche

PORSCHE 911 GT3: ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑϊ

Στη νέα Porsche 911 GT3 η γερμανική εταιρεία χρησιμοποιεί ενεργή τετραδιεύθυνση, με αποτέλεσμα το κουπέ των 475 πισωκίνητων ίππων να πλαγιολισθαίνει στρίβοντας με το πλάι.

Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται καθαρά πως λειτουργεί το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης το οποίο χρησιμοποιείται και στην 918 Spyder: Στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν -με την βοήθεια ενός μηχανισμού- ελαφρώς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός, ενώ στα πολλά χλμ./ ώρα και οι τέσσερις (τροχοί) στρίβουν με την ίδια φορά -οι πίσω μέχρι μία πολύ μικρή γωνία, περίπου έως 3 μοίρες.

Οι ενεργές βάσεις -με μαγνητορεολογικό υγρό- του κινητήρα που είχαμε δει από την προηγούμενη γενιά χρησιμοποιούνται και στη νέα GT3 περιορίζοντας τις δονήσεις και τους κραδασμούς, δίχως να επηρεάζεται η δυναμική ευστάθεια του πίσω άξονα. Στο βίντεο γίνεται αναφορά και για το torque vectoring που κατανέμει ιδανική την ροπή ανάμεσα στους δύο τροχούς.

Γιάννης Σκουφής

Με τη συνεργασία του www.caroto.gr

{gallery}photos/36/NEWS/PORSCHE-911-GT3-4WHEEL-STEER{/gallery}


{youtube}dkZSqjc4Vu0{/youtube}

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz