Σύνδεση

Featured

Πωλείται η διάσημη άσχημη… Jerrari, ένα μείγμα από Jeep και Ferrari!

H ζήτηση για ένα crossover της Ferrari δεν είναι κάτι καινούργιο και πηγαίνει αρκετά πίσω στην δεκαετία του 1960, όταν έκανε την εμφάνισή του αυτό το πολύ παράξενο αυτοκίνητο.

Η ιστορία του είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Όταν ο επιχειρηματίας Bill Harrah από τη Νεβάδα των ΗΠΑ ζήτησε από τον Enzo αυτοπροσώπως να του φτιάξει μία Ferrari με τετρακίνηση, ο ιδιοκτήτης της Ferrari το αρνήθηκε πεισματικά. Ο Αμερικανός δεν το έβαλε κάτω και ξεκίνησε να το φτιάχνει ο ίδιος, ενώνοντας μία Ferrari 356 GΤ του 1969 με ένα Jeep Wagoneer.

To αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αν και κάθε φορά που άλλαζε χέρια, οι νέοι ιδιοκτήτες επενέβαιναν σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. Η πιο ξεκάθαρη ιστορία για το αυτοκίνητο θέλει να χρησιμοποιεί τον V12 και το εμπρός μέρος από μία τρακαρισμένη Ferrari και το υπόλοιπο το έφτιαξαν οι μηχανικοί που είχε στην διάθεσή του για να προσέχουν την συλλογή των 1.500 και πλέον αυτοκινήτων του.

Χρησιμοποιήθηκε ένα τετρατάχυτο κιβώτιο της Borg-Warner ενώ έγιναν αλλαγές και στον κινητήρα για να υπάρξει χώρος ώστε να μπει το εμπρός διαφορικό. Η δουλειά με το αμάξωμα έγινε από τους μηχανικούς του Harrah οι οποίοι κατάφεραν με κάποιο τρόπο να ενώσουν το σπορ σχήμα της Ferrari εμπρός με το station wagon τελείωμα του Wagoneer στο πίσω μέρος.

Ο κινητήρας απέδιδε 320 ίππους που ήταν αρκετά περισσότεροι από τους 230 του V8, ενώ η ανάρτηση ήταν η εργοστασιακή του Wagoneer εκτός από τα αμορτισέρ που ανήκαν στην Monroe. To αποτέλεσμα ήταν ένα τετρακίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση που πάντως εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να διχάζει το κοινό. Ήταν βαμμένο σε πράσινο χρώμα, είχε το σήμα της… Jerrari με ένα ανασηκωμένο καγκουρό εμπρός, ενώ στο σαλόνι είχε το τιμόνι της Ferrari όχι όμως και τα πεντάλ τα οποία ήταν μικρά για τα αμερικανικά δεδομένα.

Στις δοκιμές που είχαν δημοσιευτεί εκείνη την εποχή, έγραφαν ότι το φινίρισμα ήταν κορυφαίο, όμως υπήρχαν κραδασμοί από τον κινητήρα και τα φρένα δεν ήταν αρκετά. Στα μέσα της δεκαετίας του 70, ο Harrah έβαλε έναν V12 σε ένα Wagoneer γιατί πλέον είχε κουραστεί να γίνεται παντού αντιληπτός μέσα στην Jerrari. Αυτό ονομάστηκε Jerrari 2 ενώ στην πρώτη τοποθετήθηκε ένας small block V8 που μάλλον ταίριαζε καλύτερα στην όλη υπόθεση, αν και έλειπε το μαγικό ιταλικό άγγιγμα.

Η Jerrari 1 λοιπόν βγαίνει σε πλειστηριασμό από την εταιρία Classic Driver στην Γερμανία, χωρίς να υπάρχει ένδειξη για την τιμή της. Όπως και να έχει, το συγκεκριμένο όχημα έχει γράψει την δική του ιστορία, και δείχνει ότι η ιδέα μιας off road Ferrari δεν είναι κάτι καινούργιο ούτε τόσο “καταστροφικό” όσο θέλουν οι φανατικοί φίλοι της Ferrari να φαίνεται ο ερχομός της Purosangue.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Σοκαριστικό ατύχημα με μοτοσικλετιστή που πήγαινε γυρεύοντας (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Dacia Jogger: Πρώτες εικόνες-teaser από το επταθέσιο Dacia

Dacia




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup