Σύνδεση

Featured

Το νέο Lexus NX έγινε και plug-in υβριδικό (Video)

Η Lexus παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του πιο μικρού SUV της, του NX, ακολουθώντας μια λογική αναβάθμισης προς όλες τις κατευθύνσεις. Από τις εξωτερικές διαστάσεις μέχρι και τα μηχανικά μέρη.

Έτσι λοιπόν το καινούργιο NX έχει μεγαλώσει σε όλες του τις διαστάσεις (μήκος +20 χιλιοστά) και στο μεταξόνιο (+30 χιλιοστά), ενώ συνολικά το σχήμα του, αν και οι βασικές του γραμμές έχουν διατηρηθεί δείχνει πλέον πιο σύγχρονο και πιο δυναμικό.

Σε αυτό συμβάλλει και η μεγαλύτερη και πιο εμφατική μάσκα των Lexus στην τελευταία της εκδοχή, που διαθέτει πιο λεπτά πλαίσια και είναι καλύτερη ενσωματωμένη στο εμπρός μέρος του SUV. Παράλληλα έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική, με το κάλυμμα του δαπέδου να έχει μια επιφάνεια ανάλογη με αυτήν που έχουν τα μπαλάκια του γκολφ και βελτιώνουν τη ροή του αέρα.

Αν αναβάθμιση υπάρχει και στο εσωτερικό, όπου οι Ιάπωνες υιοθέτησαν μια νέα προσέγγιση την οποία ονομάζουν Tazuna και η οποία εδώ προσδιορίζεται από την οθόνη αφής του συστήματος infotainment που έχει και μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Η στάνταρ διαγώνιός της είναι 9,8 ίντσες και προαιρετικά ανεβαίνει στις 14,0.

Από κει και πέρα υπάρχει ένα προγραμματιζόμενο πλήκτρο αφής στο τιμόνι, ενώ ευτυχώς έχουν καταργηθεί τα ιδιαίτερα και καθόλου πρακτικά χειριστήρια που υπήρχαν στο πάνω μέρος του πίνακα οργάνων της προηγούμενης γενιάς. Επίσης έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα πιο ποιοτικά υλικά, ενώ έχουν εμπλουτιστεί και τα συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών και ένα σύστημα που σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία βοηθά στο να αποφευχθεί το 95% των ατυχημάτων που προκύπτουν από το λάθος άνοιγμα των θυρών.

Η γκάμα των κινητήρων έχει πλέον μια νέα κορυφαία έκδοση, την NX 450h+, η οποία είναι ταυτόχρονα και το πρώτο plug-in υβριδικό Lexus. To σύστημα πρόωσης αποτελείται από τον τετρακύλινδρο των 2,5 λίτρων της μάρκας (χρησιμοποιείται και στο Toyota RAV4) και έναν ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδουν συνδυαστικά 306 ίππους. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 18,1 kWh και εξασφαλίζει μια καθαρά ηλεκτρική αυτονομία 63 χιλιομέτρων με ταχύτητα έως 135 χλμ./ ώρα. Όσο για το 0-100 είναι υπόθεση 6,0 και κάτι δευτερολέπτων.

Αναβαθμισμένη είναι η υβριδική έκδοση NX 350h, η απόδοση του οποίου έχει αυξηθεί κατά 22% στους 242 ίππους. Εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,7 δεύτερα, τιμή κατά 15% βελτιωμένη σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Η υβριδική έκδοση είναι διαθέσιμη με κίνηση είτε στους εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς, η plug-in υβριδική έκδοση είναι αποκλειστικά τετρακίνητη, ενώ οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν προς το τέλος του έτους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured