Ποιός είπε ότι τα υβριδικά είναι αργά και βαρετά, τόσο αισθητικά όσο και στο δρόμο; Σίγουρα όχι η Peugeot, η οποία με το Onyx θα παρουσιάσει εντός έδρας, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι δηλαδή, ένα υβριδικό 600 ίππων και ανάλογων επιδόσεων.
Και ανάλογης εμφάνισης, μιας και το Onyx δεν είναι μόνο γρήγορο, δεν το κρύβει κιόλας. Κάτω λοιπόν από το εντυπωσιακό αμάξωμα, που όπως και το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και σε κάποια σημεία –πόρτες και φτερά- έχει επικάλυψη χαλκού που εξασφαλίζει το χαρακτηριστικό δεύτερο χρώμα στο γαλλικό concept, υπάρχει ένας V8 turbo diesel 3,7 λίτρων που προέρχεται από το αγωνιστικό 908 του Le Mans.
Παράλληλα με αυτόν υπάρχει κι ένας ηλεκτροκινητήρας 59 kW, ο οποίος χρησιμοποιεί την πλεονάζουσα ενέργεια πέδησης που έχει αποθηκευτεί στους συσσωρευτές ιόντων λιθίου του συστήματος, για να παρέχει επιπλέον πρόωση σε φάσεις προσπεράσματος ή επιτάχυνσης.
Τις οποίες το βάρους 1.100 κιλών, μήκους 4,65, πλάτους 2,2 και ύψος μόλις 1,13 μέτρων Onyx, στο οποίο τα δύο παρμπρίζ και η οροφή αποτελούν μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια, ολοκληρώνει ταχύτατα.
Ένα άλλο ενδιαφέρον αλλά και οικολογικό στοιχείο του υβριδικού super car της Peugeot είναι ότι το ταμπλό του και η κεντρική του κονσόλα είναι κατασκευασμένα από συμπιεσμένο παλιό χαρτί, η δεδομένη μουντάδα του οποίου σπάει κυρίως από τις αλουμινένιες λεπτομέρειες.
{gallery}photos/29/ecology/PEUGEOT-ONYX{/gallery}