Σύνδεση

Peugeot

308 ΑΛΟΓΑ ΓΙΑ TO PEUGEOT 308 RACING CUP. ΑΠΟ 1.600 ΚΥΒΙΚΑ

H Peugeot έχει, από ότι φαίνεται, μεγάλα σχέδια…

H Peugeot έχει, από ότι φαίνεται, μεγάλα σχέδια για τις γρήγορες εκδόσεις του 308. Έτσι σε λίγες μέρες θα παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης την κορυφαία, προς το παρόν τουλάχιστον, έκδοση του 308 GTI, τη Racing Cup.

Η οποία θα έχει πιο φαρδύ αμάξωμα (1,91 μέτρα), εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα –ξεχωρίζει η μεγάλη πίσω φτερούγα που είναι εμπνευσμένη από το WTCC- καθώς και ζάντες 18 ιντσών.

PEUGEOT-308-RACING-CUP-8

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του Peugeot 308 Racing Cup είναι ο κινητήρας του. Πρόκειται για το γνωστό τετρακύλινδρο turbo των 1.600 κυβικών της γαλλικής εταιρείας, ο οποίος για την περίσταση φτάνει ούτε λίγο ούτε πολύ τα 308 άλογα (σίγουρα όχι τυχαίο το νούμερο), τα οποία είναι +38 σε σχέση με την πιο ισχυρή έκδοση του GTI. Όλα αυτά τα άλογα καταλήγουν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, που έχει και paddles στο τιμόνι, καθώς και ενός μπλοκέ διαφορικού.

Το 308 Racing Cup, που ουσιαστικά αντικαθιστά το RCZ Racing Cup, δεν ζυγίζει πάνω από 1.050 κιλά και θα είναι διαθέσιμο αρχές 2016. Μετά το επίσημο ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη, θα πραγματοποιηθεί και ένα δυναμικό στις 24-25 Οκτωβρίου, στην πίστα του Paul Ricard, στην Γαλλία.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup