Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 208 HYBRID: 0-100 ΣΕ 8,0 ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2 ΛΙΤΡΩΝ

Μπορεί η γενική τάση να είναι τα υβριδικά αλλά και σε αυτά ο τρόπος προσέγγισης διαφέρει: είτε εστιάζεις στις επιδόσεις, όπως κάνει π.χ. το Toyota Yaris Hybrid, είτε στην οικονομία, όπως συμβαίνει με το Peugeot 208 Hybrid Concept, χωρίς να παραλείπει και τη δυναμική πλευρά, καθώς για το 0-100 χρειάζεται μόλις 8 δεύτερα. Κι ας έχει μόνο έναν συμβατικό κινητήρα 1.200 και κάτι κυβικών με 68 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα 30 kW.

Το μυστικό για τον παραπάνω συνδυασμό, όπως μπορείτε να δείτε και στα βίντεο που ακολουθούν, δεν είναι άλλο από τη μείωση του βάρους. Μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία στα οποία οι μηχανικοί των Γάλλων έκοψαν κιλά είναι π.χ. η πίσω ανάρτηση, όπου αντικατέστησαν μέρος της, μαζί με τον ημιάκαμπτο, από fiberglass και εξοικονόμησαν 10. Το ίδιο έγινε και μπροστά, όπου κατήργησαν το ελατήρια και τις αντιστρεπτικές –δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως πρόκειται για πρωτότυπο-, ενώ το αμάξωμα και τα πάνελ στις πόρτες έχουν αντικατασταθεί από συνθετικά υλικά, συμπιέζοντας το βάρος από τα 295 στα 227 κιλά. Η δίαιτα ολοκληρώθηκε και στο εσωτερικό, όπου με τη χρήση υλικών όπως το πολυπροπυλένιο το βάρος μειώθηκε κατά 15%.

Η Peugeot εκτιμά πως από τον περιορισμό του βάρους κατά 20% σε σχέση με το συμβατικό 208 που ζυγίζει περίπου 1 τόνο, με την καλύτερη κατά 25% αεροδυναμική και τα λάστιχα μειωμένης αντίστασης κύλισης έχει εξοικονομήσει 20 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο, από την υβριδική υποβοήθηση άλλα 20 και από την πιο μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου ακόμα 10. Συνολικά οι εκπομπές CO2 του Peugeot 208 Hybrid Concept είναι 41 γραμμάρια το χιλιόμετρα, τιμή απόλυτα εναρμονισμένη με τη μέση κατανάλωσή του των 2,1 λίτρων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Πόσο λέτε ότι κοστίζει η ταχυφόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο δίκτυο Ionity;

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup